Gå til innhold

Er det normalt med en samboer som sitter hver kveld på pcen og spiller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjør det nødvendigste...Men når ungene er lagt sitter han å spiller på nett(ikke pengespill) med "kompiser" i andre land......Aldri noe utearbeid..Har en haug med tre som må kuttes, kløyves og stables.Men når jeg prøver å ta det opp er jeg nazi og vil styre hans fritid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viser jo klart at han mener han skal få gjøre som han vil. Hadde nok gitt han beskjeden jeg: enten hjelper du til med å gjøre klart til vinteren, eller så får du ta med den dyrbare pc'n og flytte. Har selv sittet med en slik fyr, til slutt så han spillet sitt viktigere enn egen datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en samboer som spiller en del poker(men nå har vi innført faste dager og klokkeslett han begynner), og vanlige dataspill. Er litt lei av det. Men han vet selv at han ikke kan fortsette slik når datteren vår blir født, og han er tross alt "bare" 24år:p

Nå sitter jeg bare å "gleder" meg til den engelske fotballsesongen begynner på igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja normalt, jeg vet ikke. Når ungene har lagt seg sitter jeg foran tv og han spiller spill på pc. Synes ikke er det er så trist jeg. Vi får unna masse husarbeid og uteoppgaver også. Noen ganger ser vi film sammen eller spiller spill sammen men de fleste kvelder sitter vi hver for oss. Må legge til at han er mye fysisk aktiv også, men de kveldene vi begge er hjemme er det mest sånn så for mitt vedkommende kan jeg si det er "normalt". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...