Gå til innhold

Når barnet slutter med body, hva bruker dere i stedet for ullbody for å holde ungen varm i vinter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg f.eks ullsingleter....?

Har arvet en haug med ullbodyer men jenta vår har sluttet med bleier og synes det litt teit å bruke body på henne da. Lillebror kan arve hennes ullbodyer igjen men noen av de kan jeg sikkert klippe og sy om til genser til henne. Men hva bruker dere andre ullfantaster når kulden kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlige, langerma ulltrøyer eller t-skjorter i ull. Finnes å få kjøpt alle steder de selger ulltøy til unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for dumt å ødelegge bodyene for å lage genser. Desuten gir en ullbody varme til de mest vitale organene, når hun sitter med rompa i snøen feks. Så du kan godt bruke body seelv om hun har sluttet med bleie, men bruk truse under :)

 

Uansett ikke gjør noe med dem før kulda kommer først da vil du se hvor praktisk de - er bleie eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger jo som regel gensere der hvor du kjøper bodyer.. Hvorfor singlet, når du kan ha lange armer? Vi kjøper på nøstebarn og cubus f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte innerst mot kroppen jeg da. Ikke bomull innerst deretter ullgenser. Er vant til å bruke ull innerst til ytterst når det er kaldt. Da holder hun seg god og varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så dumt å prøve å holde rumpa varm nei. Takk for tipset :-) Spørs om jeg får på henne body nå som hun er STORJENTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ulltrøyer/gensere. Stapper dem godt nedi stillongs eller strømpebukse, det holder godt det.

 

Bruker ikke body uten bleie nei, ikke noe særlig å få mot tissen. Dessuten kan knappene bli kalde.

 

Ullsingleter finnes, på nøstebarn o.l men det er vel mer en sommergreie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo akkurat samme greia som body og "genser"/trøye. Bare uten den greia i skrittet. Her blir det genser og stillongs. Tror (dessverre) jeg har noen bodyer liggende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...