Gå til innhold

Galskap 2000 kroner for 8 ukers Grete Roede kurs!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er sjokkert, de fleste kunne nok ha kjøpt seg egen slankebok, begynt på treningsenter eller trene ute i det fri og spise mindre og da ha spart de 2000 kronene man blir lurt for på 8 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke altid så lett som du påstår, jeg spiste sunt og trente fast 2 dager i uken, og gikk turer resten av uken. Gikk ned 1 kg, også stoppet det, startet på dietter, trenings studio, personelig trener, gikk ned ytterligere 3 kg, men sto bom fast igjen.

Så gikk jeg inn for Grete Roede kurs, dette var siste håp om å komme meg i bedre vekt for kroppen og helsa mi sin del, etter 8 uker gikk jeg ned de kgne jeg skulle ned, + 4 ekstra!

På kurset følger de ikke bare opp med en diett og trim, de skreddersyr en plan, ut i fra hver enkelt meneskes behov og mangler!

Ja, 2000 er mye, men når man ikke har sjanse ellers, så koster man på seg dette i god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nettopp fordi folk ikke klarer å slanke seg på egenhånd!

Leie av lokaler, bok og lønn til kursleder koster penger vet du.

Hvis du går hos en god kursleder er det verdt hver krone. men dessverre har jeg også vært utsatt for ræva kursledere hos gr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Meldte med på nettkurs for gravide og ammede. Gikk 3 uker på feil meny pga nedsnødd kursleder. Jeg spurte 2 ganger pr e post om hun var sikker på at jeg var på riktig meny da jeg syns det var lite mat.Og min samboer reagerte og sa det måtte være feil. etter 3 uker fikk jeg mail og hun beklaget at jeg hadde spist 1900 kcal istedet for 2600 kcal som jeg skulle spist. Ble skikkelig forbannet og forlangte pengene tilbake. Det fikk jeg selvsagt med en gang. Anbefaler ingen å gå på nettkurs iallefall! Der et det tydelivis bare å slenge fra seg noe brev uten å ha satt seg inn i høyde,vekt ol på deltager,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nett kurs er utelukket. Når det er GR kurs nær deg, og du vurderer å starte: noen knute pungt!

 

1.Møt kurslederen før du betaler kurset, få greie på hvor lenge kursleder har jobbet med dette, og hvem h*n har blitt lært opp av. Sjekk alltid om dette stemmer før du betaler deg inn.

2. Når du betaler, betaler du ikke bare for en kost plan, kursleder ol. Du betaler også for at kursleder skal følge deg opp som individ, og ta seg tid til å se hvordan virkningen er.

3. Om du mener det er noe galt i bildet, ta det opp med kurslederen din, h*n vil da gå over planen trinn for trinn med deg, for å finne feilen.

 

Hilsen tidligere GR kurslader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke galskap i det heletatt, en liten sum å betale for å forbedre livet sitt.

 

Jeg kan "alt" om slanking, kosthold, helse og trening. Likevel klarte jeg ikke å gå ned de siste 12 kiloene etter siste sv.skap. Jeg meldte meg på GR og gikk ned 9 kilo. Har fortsatt litt igjen og med gr i bakhodet så kommer jeg til å klare det.

 

Jeg er KJEMPE fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...