Gå til innhold

Seriøst kan man virkelig bo i en campingvogn i en hel vinter??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Broren min og en kompis har kjøpt seg en Cabe campingvogn de skal bo i dette året mens de studerer. Vet at Cabe vognene er vinterisolert, men dersom det blir fryktelig kaldt i vinter er det ikke en viss risiko og bo i campingvogn?

 

De skal "leie" plass utenfor noen andre de skal studere sammens med slik at de har tilgang på dusj og wc.

 

Mamma og pappa ble ikke spesielt happy, men broren min mener det er en vinn vinn situasjon spesielt når leieprisene der de skal studere er så høye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint. Har en kompis som har bodd i campingvogn i flere år og gjennom flere vintre. Jeg har faktisk vært å overnattet hos han på vinteren også, var ingen problem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi bodde i campingvogna under OL Lillehammer 1994, og da var det ISKALDT ute, men godt og varmt inni vogna hele tiden.

Vi hadde da en Polar, og 2 små barn. Kjempe kos det, bodde der i 14 dager.

 

Mange som bor billig i campingvogn hele året, håndtverkere som jobber i Norge. Så går nok bra med broren din også..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, man kobler jo til strøm, så varme har man. Der jeg er fra er det vanlig å ha campingvogn stående på svenskegrensa hele vinteren mtp snøscooter- og skikjøring i fjellet. Kommer lett ned i 35 minus i kaldeste tida. Går helt fint og man fryser ikke i vogna, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...