Gå til innhold

Jessheim jentene...


Mamman til kasper og Elise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke født enda, heldigvis :D

Men lurer veldig på Gyda, ho ha vel kanskje født.

Og jeg er klar for nytt treff igjen, denne gang uten dattera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j har heller ikke født, heldgivis her også. Tror kanskje den lille er litt liten i forhold til d han bør være stakkar : / var hos jordmor på fredag, og j ligger nå på det hvite feltet på symfyse målet! huff, liker ikke d helt.. I tillegg en del mer vann i kroppen, og nokså høyt blodtrykk. Så j blir fulgt opp nå, skal tilbake til jordmor neste fredag, ligger j lavt på symfyse målet fortsatt blir j sendt til ahus : / skummelt!

Men blir gjerne med et møte før den tid : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra hos jordmor, godt at du blir fulgt opp da MaySun.

 

Om det blir treff til uka så passer det best onsdag,torsdag eller fredag for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper småen har d bra j : /

Hmm...her passer det best mandag eller tirsdag : / ellers onsdag og torsdag på kveldstid..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alltid plass til flere : ) hyggelig d : ) ja, jenter, når passer d best for dere andre? J var på ahus i går pga mistanke om svangerskapsforgiftning...fikk komme hjem igjen, d var heldigvis ikke tegn på d enda...men j blir regelmessig sjekket..så til uka skal j både til lege, ahus og jordmor... så dere får finne en dag som passer dere, også kommer j om j ikke farter rundt fra undersøkelse til undersøkelse : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så mye som skjer rundt deg da May, men bra du blir passer på av jm og skokken med leger:O) Lykke til hvertfall;:)

Jeg kan ikke mandag vet jeg, men tror jeg kan de andre dagene,...hva kan dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er mye rart nå, huff, kjett.

Til uka starter jeg på skolen igjen.. sukk : /

Så j kan mandag og tirsdag tidlig..skal bort på kvelden. Ellers er jeg på skolen onsdag til fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to jenter med terminer i desember som har lyst å bli med på treff :)

Når kan det passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert, heng dere på ; )

ja når passer d jenter?

Noen som kan på tirsdag? d er enten da eller i morra j kan..resten av uka er j i lillehammer på høgskolen.. : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jo tirsdag vært:(

Er det noen dager neste uke du kan May?

Og hvordan går det med bebisen i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe da har tirsdagen vært ja : p

da prøver vi neste uke...nå er j som sagt i lillehammer...slitsomt, sittet på skolebenken fra 10.00 til 17.15 i dag..huff, og j klarer ikke sitte mer enn i underkant av en time av gangen, for d er så vondt i ribbeina.. : / ellers er d da masse liv her, d er bra....d som er kjedelig er at j sover fortsatt minimalt pga kløe! : ( skal til ahus igjen på Onsdag for nye undersøkelser og blodprøve svar.

Men j kan ihvertfall få til en jessheim tur på tirsdag eller torsdag : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja : ) torsdag 2 september! tidlig da... dattera til jostein blir ti år en dagen, så j regner med d skal feires utpå kvelden.. kan jo møtes ved åpningstid? meld dere på folkens : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter.oppdatering fra meg. her har ting skjedd raskt og uventet. j har fått raskt veldig forhøyede gallesyrer, så j ble satt igang i går..ligger på ahus, hatt rask respons av igangsetting. hadde 1,5cm åpning kl elleve i dag, før j fikk tablett som igangsetting. blir sterkere og sterkere sammentrekninger, så blir spennende å se hva åpning er nå..

da veit dere d folkens...kommer tilbake med oppdateringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg det beste May. Håper alt går bra med deg og lillegutten din :) Venter i spenning på oppdateringer. Dere er i tankene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter. vesle nydelige noah emil ble født 29.august kl 00.16, 5 1/2 uke før tiden. han var større enn forventet med sine 2440g og 48cm. han ble lagt rett på intensiven i natt pga ikke helt ferdig utviklede lunger, helt normalt for premature. han er sterk og takler d bra : ) j er i fin form, klart trøtt og sliten, men ellers bra. kommer med med le

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da May :) 48 cm. Da var han jo kjempe stor til å bli født 5 1/2 uke fortidlig. Jeg gleder meg masse på deres vegne. Så utrolig godt at det gikk bra selv om alt skjedde fort og tidlig. Lykke til med gullgutten og så håper jeg på å få se dere begge etterhvert :) Stor lykke :)

 

Nemi og susan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis May!!! Hørte noen rykter fra dine naboer igår :)

Og jammen var han jo stor da til å være født 5 1/2 uker for tidlig. Håper vi ses snart :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses...Gratulerer så masse:O)

Da må¨du si ifra når dere er klare for treff etterhvert:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen : )

takk for gratulasjoner. vesle gullet ligger fortsatt på intensiven, bruker dessverre hjelpemusklaturer for å få pustet, og trenger derfor mer og lengre hjelp for å få igang mekanismen. Hvor lenge han blir liggende er helt uvisst...d er rart de må de små tassene, plutslig klarer de seg selv. Vi krysser fingrene og tar en og en dag av gangen. De er så flinke her, føler oss veldig ivaretatt. Det er en veldig rar situasjon å være i, det skal j inrømme..hadde for det første ikke forventet å bli satt igang så brått...og når han endelig har kommet til verden får jeg ikke engang gå rundt å trille på han i den koselige trilla som alle går rundt med her. Men j får jo besøke han når j vil, og ha han på brystet når j vil : ) 17.30 skal han ha mat, så da får j sitte med han på brystet mens han mates. Han er ikke sugedyktig enda, så han får mat i sonde. men som j sier, han er den friskeste og den *tykkeste* inne på intensiven, kallern bare tjukken ; )

som dere skjønner må j nesten trekke meg fra treffet på torsdag, men j lover vi skal ta d igjen, og da er kjekkassen med ; )

håper d går bra med dere alle også : ) snakkes vi senere.

Klem May og Noah-Emìl : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

Blir ikke treff på meg denne uka ihvertfall.

Jeg fødte nemlig på fredag 10.sept. Da kom lille Ulrik :)

Men ser det er satt opp et treff på Peppes.

Vi ses etterhvert!

 

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så masse...han kom noen uker før eller? Så stas..og fint navn:O)

Da gleder jeg meg til og se dere og May etterhvert...så si ifra når du er klar for treff igjen:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...