Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Noen som vet det, og som kan fortelle hvordan jeg kan fikse det?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Hvis du har bærbar kan det være at strømmen ikke står skikkelig i og at den er i strømsparermodus
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Takk for svar.. Prøvde å stappe i alle kontakter nå, men det hjalp ikke.. Flere forslag?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Du kan øke lysstyrken på skjermen din. Om du har bærbar og har tatt ut strømmen, vil skjermen bli mørkere for å spare strøm. Når du setter i strømmen igjen må du som regel justere opp lysstyrken selv. Se på tastaturet etter taster med et sollignende symbol på.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 TRykk CTRL også på tastaturet ditt, så titter du på noen av de F-bokstavene med tall på.. Der skal det være to knapper med lysjustering på skjerm å gjøre.. Se om du finner de.. Trykk såfall CTRL samtidig som du trykker ned noen av de andre F bokstavene
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Hvilke taster og funksjoner man benytter for å justere lysstyrken varierer fra maskin til maskin. På min bruker jeg ikke Ctrl, men Fn og piltastene.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Tuusen takk!! Endelig, jeg ble helt tullete i hodet av den mørke skjermen!! He va det fn og f8:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå