Gå til innhold

Hvor mye søvn får dere ) i løpet av natta?


NostraStoria

Anbefalte innlegg

Mini sover hele natta gjennom, men likevel er jeg så og si konstant trøtt!

Siden han legger seg tidlig så står vi opp tidlig!

Dagen starter her i 6 tiden.

 

Føler jeg ikke har "lov" å være så trøtt når andre er oppe hver 3. time hele døgnet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeghar ikke små barn, men et krevende barn som sovner rundt 21.30 hver kveld, og et annet barn som våkner rundt kl 6 hvr morgen. Iblant våkner de i løpet av natta. Jeg er så sinnsykt trøtt, hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine barn sover natta gjennom. Jeg må også opp i 6-tiden for å rekke å levere i barnehage og rekke jobb til kl 08.00.

 

Jo, du har virkelig lov til å være trøtt. :) Hvor mye søvn en trenger er jo veldig individuelt. Noen trenger mindre søvn enn andre, slik er det. Jeg trenger også masse søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine jenter er i seng halv 8-8 og minstemann våkner ikke før halv 7-7, mens hun store ofte er våken før 6. Jeg må legge meg halv 10 for å være uthvilt, men det er ikke alltid så lett. De få dagene (kan telle de på en hånd) hun står opp f.eks 7, så er jeg en helt annen person. Men jeg kan liksom ikke stroppe en 2 åring fast i sengen sin og si det er natt, selv om det frister :P Gleder meg til det blir mørkt igjen om morgenen, kanskje det hjelper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5åringen min skjemmer meg bort der, han sover fra 20 til 7-8-9, lager seg frokost og lar meg sove bittelitt til. Ikke alltid så praktisk, men utrolig deilig. Men jeg sover allikevel ikke mer enn 3-5 timer (og om morgenen bare), fordi jeg er gravid i uke 29 og har sagt byebye til nattesøvnen min. Tror det er ganske vanlig å være konstant trøtt når man har bittesmå. Men så absolutt lov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på 14 mnd sover fra 18.30/19.00 - 06.00/07.00 Altså stort sett 12 timer. Men jeg trenger mye søvn, er gravid i uke 32 og føler at jeg alltid legger meg for seint. Legger meg mellom 22.30 og 23.30. Men det er jo min egen feil at jeg ikke kommer meg i seng før. Nå har hun på 14 mnd heldigvis startet i barenhagen forrrige uke og jeg er sykmeldt pga bekkenløsning, så da benytter jeg sjangsen til å duppe litt midt på dagen. Så nå går det mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...