Gå til innhold

Syns hu her var litt småfornuftig..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Jeg tror at dersom en person får sine behov dekket generelt så vil ikke vedkommende være utro, og så lenge behovene blir dekket på en generell basis så vil ikke en liten periode med lite sex ha noe å si for forholdet. Det er når vesentlige behov, som sex og nærhet, ikke blir dekket over lengre tid at utroskapen kommer inn i bildet (det finnes selvsagt unntak, og noen er utro av natur)."

 

Den delen av innlegget hennes sier akkurat det jeg har tenkt hele tiden.

Ikke det at jeg har forståelse for utroskap eller synes det er noe bedre i sånne tilfeller, men det er ihvertfall noe jeg ser kan være en utløsende faktor.

 

Ellers er jeg enig med noen som kommenterte det innlegget hennes : En hver person med et snev av respekt for seg selv og partnern avslutter forholdet før en er utro i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ervirkelig mangelen på sex oftest grunnen til utrohet? Har aldri hørt det fra noen undersøkelse ller statistikk før. Jeg tror ikke det nødvendigvis er slik. Jeg tror ikke 90 % av de som er utro gjør det pga mange år uten sex i partnerforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere år var nok litt drøyt ja, men det føles kanskje sånn for de som har stort behov for sex?

Ellers så finnes jo de som er utro kun fordi de er idioter, og det er det ikke så mye å gjøre med annet enn å ta konsekvensene av det og gi dem en kald fot i rævva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myte: En mann er utro når han ikke får sex av kjæresten

 

Sannhet: Majoriteten av utro kvinner forteller at de var utro fordi de følte fysisk og psykisk avstand fra partneren sin. Over halvparten av utro menn forteller at de er fornøyd eller meget fornøyd i forholdet sitt. Andre faktorer spiller selvfølgelig også inn, som f.eks. dårlig impulskontroll, kjemi, og anledning. Mange menn forteller også at de var utro fordi de følte seg smigret av andre kvinners oppmerksomhet. Visst er også en del misfornøyde med forholdet, men det er like mange i denne båten som ikke er utro.

 

http://www.side2.no/sexogsamliv/article688108.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer altså helt an på om mannen / kvinnen har noe mellom øra eller ikke :-) Det er det jeg har ment hele tiden, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...