Gå til innhold

3D ul hos Dr. Peter Molnar


Blueeyes33

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Tenkte jeg skulle dele vår erfaring med 3D ul. I går var jeg 11+1 og var på ul hos Dr. Molnar, for en fantastisk opplevelse!! Ikke bare var Molnar superdyktig, men for en trivelig kar i tillegg:) Det var en helt utrolig opplevelse å se bittelille ligge og sprelle med armer og bein i magen, for ikke å snakke om når vi fikk høre hjertet slå <3 Heldigvis så var lille så stor at Molnar fikk gjort hele fosterdiagnostikken og alt var så langt perfekt, lykke:)) (Fosteret må være over 45 mm for at hele diagnostikken kan gjøres)

Vi følte oss veldig godt ivaretatt hos Molnar og synes dette var en helt super opplevelse:) Seansen kostet 1380.- , men det var verdt hver en krone spør du meg:) Nå skal jeg slappe av, senke skuldrene og nyte tida frem til neste ul:))

 

Blueeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg var hos Dr. Molnar til 3D ul i uke 27 (tror jeg) i forrige svangerskap. Det var litt av en karakter. Fikk også inntrykk av at han var veldig flink og nøye, men han fortalte meg at ungen var så svær at jeg måtte investere i joggesko som babyen kunne bruke når hun gikk ut fra fødestua! Etter det var jeg HYSTERISK! Trodde aldri fødselen skulle gå bra, men etter flere runder hos jordmor og fastlege ble jeg beroliget og det hele endte med at jeg selvfølgelig fødte en helt normal jente tilslutt, altså ikke kjempestor, men helt normal! Så smekk på fingrene hans for at han skremte meg sånn, men han var utover dette veldig flink og dykitg til å forklare :-)

Uansett: så herlig å ha sett lille sprell i magen da:-) Fortsatt lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ufint å skremme deg på den måten. Han er nok ikke A4 som mange norske leger er, og godt er det noen gang;) Kan jo høres ut som han forsøkte seg på en spøk her, uten hell:)

 

Det var helt herlig å se den lille sprelle der inne, nå må bare månedene gå fort frem til februar! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo majorstuaklinikken =0) selv om jeg bare er i uke 4 skal jeg bestlle tidlig til uke 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at vi valgte Molnar er fordi han er spesialist i fostermedisin og utfører fosterdiagnostikk. For å kunne utføre diagnostikken må fosteret være 45mm eller mer. Jeg var 11+1 dag og fosteret var 46 mm:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Peter Molnar var veldig forståelsesfull og hadde masse god humor og empati. Han er veldig nøye og tar seg god tid. Den flinkeste legen jeg har vært borti. Anbefaler han på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...