Gå til innhold

Blir kvalm av lukta på kjæresten min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig var på lukter nå i svangerskapet og tåler nesten ingen lukter før jeg begynner å brekke meg eller kaster opp. Når kjæresten min prøver å være intim, så takler jeg det ikke, fordi jeg enten blir kvalm av ånden, litt svettelukt eller hårproduktet hans. Jeg må puste med åpen munn eller holde pusten om han prøver å kysse meg. Dette er også selv om han er nydusjet eller akkurat har pusset tennene.

I tillegg så er formen min veldig dårlig og jeg må ofte tisse, så sex er lite behagelig.

Samboeren min vil gjerne, men jeg avviser han hele tiden. Får veldig dårlig samvittighet, men klarer bare ikke. Han blir veldig skuffet, og tror jeg ikke liker han fysisk lengere.

Noen som har det lignende? Eller noen med forslag til hvordan jeg kan forstå?

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at innlegget ditt er litt gammelt men svarer likevel. Kjenner meg veldig godt igjen på mange områder. Jeg elsker samboeren min og tenner på han men har opplevd å fått problemer med intimitet. Nå er jeg 24 uker på vei og det har blitt mye bedre enn det va under de første 4 mnd. Vet ikke hvor langt du er/var på vei?

Men f eks tålte jeg heller ikke lukten/smaken av han, hjalp heller ikke med dusj og tannpuss. Men klemming og kosing har ikke vært et problem men har avvist han mye i senga og ikke taklet å bli kysset av han(i alle situasjoner). Han har heldigvis vært veldig forståelsesfull, hadde det litt sånn sist jeg var gravid også. Trøster meg med at det forsvant helt etter jeg hadde født sist.

Noen andre med lignende opplevelser?

• 2 uker senere...
Skrevet

Takker for svar:-) Jeg kom tilfeldig over mitt eget innlegg på nytt. Jeg hadde glemt at jeg hadde skrevet det.

Nå har jeg også kommet et stykke lengere på vei, og jeg er ikke lenger like var på lukter og kvalmen er borte.

Men nå har et nytt problem dukket opp, nemlig kontrollen over blæra. Jeg kan ikke presse for mye på, for da tisser jeg på meg. I tillegg så får jeg veldig vondt i nederste delen av magen. Men nå klarer jeg ihvertfall å gi litt mer. Det blir å prøve forskjellige stillinger og ikke knipe så veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...