*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Mafiawars, farmville, farmtown, frontierville etc etc? Selv må jeg innrømme at jeg bruker litt tid hver dag på Frontierville, ikke så lenge siden jeg startet med det, så "må" liksom innom hver kveld...
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Jeg bruker kun et øyeblikk eller to i ny og ne over å irritere meg på at de tar så mye plass på veggen min. Med andre ord så spiller jeg ikke selv. Synes egentlig at facebook tar fryktelig mye av tiden min! Må nok innrømme at jeg er avhengig :/ Må inn å se hva andre har skrevet, og surfer ofte rundt for å se på bilder til venner osv. I utg.punktet var jeg mot å legge ut noe selv, både av tekst og bilde. Men så gjorde jeg det en gang og da var andre gangen mye lettere. Før jeg viste ordet av det kan det vell omtrent sammenlignes med en halvhjertet blogg av små "stikkord" setninger. Tar meg alt for ofte i å tenke på hvordan jeg skal formulere happeninger på fb. Kanskje på tide med med litt avstand til hele greia snart!?!
Ksenia & Anjem Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 aldri. visste ikke at det var spill der engang
W29 Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 jeg bruker mye tid på farmtown, sikkert et par timer tilsammen hver dag. er alenemor og mange lange kvelder, så har liksom sånt å gjøre på,hehe
petite fleur Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Spiller aldri noe som helst, med unntak av et slag kort i påska eller noe. Synes disse spillene på fb er totalt uinteressante, samme med roser og hjerter og bamser og hva det nå ikke er folk prøverå sende meg. Ignore, ignore, ignore.... :-) Men liker bilder og morsomme statuser :-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 akkurat det samme som HI:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Har litt lett for å bli "hekta" på nye ting, så har bestemt meg for å holde meg unna de spillene Får holde med å kikke inn på FB og all den tid jeg bruker her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå