Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Det har jeg nå tror jeg. Har merket tre skap fulle av klær med navnelapper. Har kjøpt inn mange nye klær (var mye som var for lite og utvasket nå etter vår og sommer. Skolesekker og barnehage sekk er klar. Mangler ett par sko til ett av barna. Ellers tror jeg at jeg har alt under kontroll. Hvordan ligger dere ann?
Jojo x3 Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Full kontroll Neida, ikke helt. Ny sekk til eldstemann måtte jeg kjøpe og mangler ennå litt når det gjelder merking ellers klart. Føler alltid at når jeg har fått alt klart, så må jeg ut igjen å handle høst- og vinterutstyr.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 nei, har ikke det. Vet egentlig ikke om det er så mye å gjøre klart, tror jeg skal gå ove skapet til eldstemann, han har fått så mye klær- arvet, og jeg må gå over å ta bort det som er for smått, tror også jeg skal sortere slik at det han kan bruke på skolen er i en hylle, og det han kun får bruke hjemme i en annen hylle.
Lene~mor til tre Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Nesten alt er klart, klærne er i orden og ferdig merket Skolesekker har dem fra ifjor og har kjøpt nye innesko og joggesko. Så vi mangler bare nye gymsko, bokpapir, blyanter/farger og viskelær
Sånn kan det gå Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Nei, er da ikke spesielt mye som trenger ordnes heller da. Klær har de jo fra før og sekker etc også.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Flink du er! Har du sydd navnelappene?
Ranveig R Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Synest ikkje det er så mykje ein treng til barnehagestart. Eldste har det han treng frå før, lille har eg kjøpt ny vinddress (aaaaaalt for stor) og vindbukse (heilt passe, så ho får bruke den i haust, saman med jakke) til. Har ikkje merka tøyet hennar, tenker eg tar same taktikk som med eldste - eg har ein merkepenn liggande og skriver på navn etter kvart som ho har nytt tøy med seg. Har sandalar, joggesko og støvlar til begge, tenker dei har det dei treng til hausten då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå