Gå til innhold

Hovner opp i fingre og bein. Bare i uke 14. Tegn på tidlig svangerskapsforgiftning, eller bare varmen som har satt sine spor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har liksom skjedd på 2-3 dager. Er veldig hoven i fingrene. Ikke så ille i bena, men verst på kvelden, og ikke så ille på morgenen. Normalt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forgiftning er stort sett ikke noe man trenger å tenke på før man har passert halvveis. Det blir jo ekstra ille med hovenhet i varmen. Jeg ville nok ikke ha latt det bekymre meg :)

(forsøk forresten litt yoga/strekkøvelser morgen og kveld. Det skal gjøre det litt bedre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje ta en i morgen. Hadde sv.forg. i forrige svangerskap, så det er kanskje greit å være føre.... Men syntes det er litt tidlig å få det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje. Men det koster lite å levere en ekstra urinprøve. Jeg stemmer på en kort visitt hos legen. "Varmen" som er nå er jo ikke stort høyere enn folk flest har på stua om vintern jo ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken varme? Her er det 24 grader i skrivende stund. Da kan du tenke deg hvor heftig varmen har vært før i dag :) Sist jeg så på gradestokken klokken 12 i dag, var den på 32 grader. Slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er tidlig og det er ganske sjeldent at det kommer så tidlig, men ikke umulig heller. Så jeg synes det er smart å få det sjekket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 grader?? Hvor bor dere?? Her har det vært ulevelig i dag. Plassert meg forran AC og dusjet 4 ganger. Helt sykt. Men uten sol da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det også vært helt forferdelig varmt i dag. Mer "lommert" kanskje. Bare ventet på at torden og lyn skulle komme frem :) Men gjør som kakledama. Tar en tur til legen. Er ikke verre enn det :)

 

Takk for tips.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen, nesten som jeg lurte på å ta strømpebukse på småen i barnehagen idag.. Tror jeg skal flytte til deg, 23:32!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men gjør som kakledama sier! mente jeg :) Litt sent for et vannhue nå.

 

Og med det tar jeg kvelden. Nattaaaaa :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...