Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 satt jenta mi oppi den i dag da jeg skulle på kjøkkenet å rydde litt ( innen 5 min). hun satt da i stua foran tv de minuttene så jeg fikk ryddet litt. hun var så lei av å være med meg akkurat da så jeg tenkte dette var greit...men.... da jeg kom tilbake satt hun der med den ene enden av det du binder rundt ungen med !!! hun hadde jammen meg lurt utav reima og satt uten "bindingen"......så der satt hun å gliste... herregudd hun er 10 mnd og godt hun ikke falt fremover i hvertfall..hun er sånn tålig stødig i sittingen da heldigvis.... blir ikke mer den vippestolen i hvertfall !!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Hvilken vippestol var dette da? På den vi bruker til Liten står det at den ikke skal brukes når barnet kan sitte selv og barnet skal ikke være over ti kilo. Den vi har er Fischer Price.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Eldste tok vi ut av vippestolen da ha gynte å dette fremmover, og begynte å krype rundt med stolen på ryggen som et sånt skilpadde skjell :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 det er en Ole Brum vippestol. jenta mi er 10 mnd og veier 8,5 kg. anonym 23:33 : hehe såpass ja. ja da var det nok lurt å ikke bruke den mere
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Vi sluttet med vippestolen da ungen var 9 mnd, grunnen til det var at han klarte å bekke hele stolen mens han satt oppi den da han han mistet en leke han bøyde seg etter
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 ååå såpass ja, ja da var det nok på tida ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå