Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Har dere lagt dere plan for uka? Middag planer? Handle inn det som trengs? Skal dere ut på noe? Forening? Bursdag? Besøk? Viktig å tenke gjennom hvor mange slike "unnskyldninger" vi finner for å ha lov til å putte ting i munnen våre som vi ikke burde.. hehe.. Jeg har handlet inn det jeg trenger til uka. Planlagt middagene, og dagene. Trimming har jeg startet opp med nå. Føler meg veldig motivert nå og håper det fortsetter framover høsten (og resten av livet).
Ranveig R Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Nei, eg har ikkje lagt nokon plan. Tar med glede imot middagstips dersom du har nokon å avsjå ) Eg var på hobbyklubb på mandag, men begrensa meg til nokre få gulrotbitar med dip og littegranne ahlgrens bilar. Var på hyttetur i helga, men det blei lite tid til "kos" om kvelden, då ungane var oppskrudde og sovna seint, + at då eg akkurat skulle til å finne fram godis laurdag kveld våkna lille og skreik noko hinsides (ho slo laus ei tann tidlegare på dagen, og så hadde ho tydelegvis kome borti i søvne så det blødde litt og gjorde vondt). Effektiv snopestoppar! Dermed har eg vore temmeleg flink med snop/ikkje snop, og har heller ikkje hatt så veldig matlyst så det har gått veldig greitt med maten den siste veka. Har enno ikkje begynt igjen med Jillian Michaels, men tenker eg kjem til å kjede meg såpass på dagtid når lille og begynner i barnehagen (og eg jobbar kveld/helg) at eg berre MÅ begynne å trene igjen ) Slankestart: 109,8 Forrige veke: 101,4 I dag: 100,7 Ned 0,7 kg - strålande fornøgd!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2010 Vekta mi sto helt stille idag på grammet. Så bedre lykke til meg neste uke. * Kjempeflott jobba Ranveig. Er vel 0.5 til 1 kg "ekspertene" anbefaler som sunn vektnedgang i uka så det er jo helt perfekt med 0,7kg. Kjempebra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå