Gå til innhold

Det er mye stygge klær rundtomkring...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men jeg tar bare på meg noe jeg liker selv også er det lizm ikke noe stort problem. Skjønner ikke hvorfor folk tar seg så nær av at andre folk velger å kle seg på en annen måte. Onepiece, crocs, sånne tradisjonelle pakistanske pysjaktige antrekk, hvordan går det an å fyre seg sånn opp over at andre folk har det på seg? J

 

eg synes det er fryktelig morsomt å høre/se hvordan folk virkelig føler avsky for noe så banalt:D

Fortsett gjerne å bli irritert over små ting som ikke har noen som helst innvirkning på deg og livet ditt. Det er til stor underholdning for oss mentalt stabile:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja den la jeg til i siste liten for å få noen svar fra sånne som deg:) Fler skrivefeil? Kom igjen, NOE som er helt urelatert til innlegget klarer dere vel å finne. (Stabil du ja:) )

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke karakterisere lizm som skrivefeil, mer en talemåte som ofte blir brukt av mindre intelligente fjortisjenter.

Synes ikke du skal drite deg enda mer ut nå og leke hobbypsykolog på dib.

Du forventer vel ikke at noen tar innlegget ditt seriøst når du bruker ord som lizm....? Hehehee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med HI.

Man har vel igrunnen ikke så mye å ta seg til når man hisser seg opp over crocs, onepiece OG skrivefeil!!

Heia Hi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å totalt gå glipp av poenget:) Eller å understreke det...

 

Det har ingenting med hobbypsykolog å gjøre (Wow, noen her inne er virkelig glad i det ordet. Har sett det i 4-5 innlegg bare på få dager. Værsågod for muligheten til å bruke det igjen. Nå ble du vel gla` nå!) Men man bruker de språklige virkemidlene man kan for å fange oppmerksomheten i et forum som har mange brukere og mange innlegg.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizm er ikke skrivefeil, det er bare helt feil, det er en talemåte småbarn bruker ikke voksne mennesker som skal diskutere noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du være voksen så kan du vel sette tegn i setningen din? Les setningen din igjen og fortell meg at du synes det ser ut som et voksent menneske har skrevet den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg henger meg ikke så opp i tegnsetting, så lenge setningen får den riktige betydningen, men å bruke Lizm er jo helt på jordet. Hilsen en annen anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...