Gå til innhold

Viktig å vente akkurat 2 uker etter utskrapning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde akkurat gjennomgått en ma og måtte på utskrapning. Får jo ikke ha sex før 14 dager etter utskrapningen, men er redd jeg får eggløsning før disse 14 dagene er over. Det er 14 dager siden på torsdag.. Gjør det noe å evt ha sex etter 12/13 dager?? Har kjøpt eggløsningstester der streken blir sterkere for hver dag som går nå..

Har fått beskjed om at jeg ikke trenger å vente en syklus før jeg prøver igjen, og jeg er livredd for å gå glipp av denne prøveperioden!! Vil så gjerne bli gravid igjen med en gang!!

Noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ventet, jeg. Den satt med en gang ved neste mulighet. Mener å huske at jeg ble bedt om å vente en syklus, men jeg vet ikke om det hadde noe å gjøre med risiko for ny abort. Jeg tror dessuten jeg fikk beskjed om å vente med å ha sex til blødningene var over, altså at jeg ikke fikk et visst antall dager å forholde meg til. Håper den sitter meste gang! Lykke, lykke til!

Skrevet

Hmmm.. Får vel bare smøre meg med tolmodighet og vente til det er over..

Så bra at den satt med en gang da! Godt å høre at det går bra for noen :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av min gynekolog etter utskraping at faren for infeksjon var høg etter utskraping, derfor måtte jeg vente 14 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...