Gå til innhold

Jeg vil teste mine spåkunnskaper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

14.10.68: Jeg tror du føder i slutten av september, rundt 28. Jeg får opp gutt. Det første jeg fikk opp var at du har tre barn, men som skrevet litt lengre oppe er jeg tappet for energi nå, så godt mulig jeg tar feil.

Lykke til med graviditet og fødsel.

hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kvinne 10.11.78 hvordan går det med min forlovede, og hvordan ser jobbutsiktene ut? :o)

Skrevet

120969: Jeg får opp en jente men kanskje du har det fra før? Jeg klarer ikke å få opp noe tidspunkt her, men føler sterkt for jente, så hvis har gutt fra før, tror jeg du blir gravid igjen.

DETTE VAR DAGENS SISTE SVAR! TUSEN TAKK TIL ALLE SOM HAR STILT MEG SPØRSMÅL!

hi

Skrevet

Tusen takk for at du ville se på meg..

Så neste år,sensommern/høsten..Spennede.. Men hvor får jeg pengene fra da?? Har innkasso,mange regninger osv. Har heller ingen fam som kan stille som kausjonist.. Min største drøm er å ha vårt eget hus,slik at barna kan ha et fast sted å bo på.. Ser du noe om kjærligheten,osv.. Tusen takk for at du tar deg tid.. innponert over hvor raskt du svarte meg --

Skrevet

Ånei...bare en til, vær så snill:-)

270674 .....trenger bare å vite hvor livet mitt går videre i året som kommer.

Takk hvis du tar denne, hvis ikke så skjønner jeg at du føler at du har svart på nok!

Skrevet

270674: Jeg burde gi meg nå, men jeg ser en utdanning? Evt. en del kurs i forbindelse med jobben for mer kunnskap og erfaring, som igjen skaper flere og mer utfordrende arbeidsoppgaver.

Og så får jeg opp et samlivsbrudd....men husk nå på at jeg skrev jeg ikke burde svare på flere, så ikke ta dette for god fisk.

Lykke til.

hi

Skrevet

Jeg ser et lite hus, og som skrevet lengre oppe er ligger det litt avsides, så det er mulig at det er et relativt billig hus. Ang. økonomien så kan jeg ikke svare på hvordan det ordner seg, men jeg føler sterkt på dette huset med tidlig høstlandskap rundt. Jeg håper jeg har rett.

God natt=)

hi

Skrevet

Kan du værsåsnill ta meg før du gir deg?

Lurer på om du ser når jeg føder.

Er født 05.12.90 og er kvinne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...