Gå til innhold

Hvor lenge bruker barna Libero bleier str 5? Ca alder?


deisi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hvor store de er.

Min på 3 år som bruker bleie om natta kan bruke str 5.

 

Store 1 og 2-åringer må kanskje ha str6.

 

Det kommer an på lengden og vekten på barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer jo utofra vekt og fasong på barnet.

 

Gutten min er nå 2,5 år, 12 kg og har akkurat begynt å bruke str 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som over at det beror på lengde og vekt, ikke alder. Mellomste min brukte ikke noe større enn 5 når hun sluttet med bleie(var rett over to) 2 åringen min bruker str 7 nå(hun ble 2 idag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt umulig å svare på. Lille brukte str. 4 til ho slutta med bleie (2 år og 3 mnd). Var då ca 12 kg og kunne gått opp ein str ut frå vekta, men var såpass tynn at nr 5 ville blitt for store likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første brukted de fra ca. 1,5 år og ut bleieperioden da hun var 3 år. Andre har brukt de fra ca. 1,5 år. Er nå 2,5 og bruker de enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at minstemann begynte med 6'er bleier på natta før ettårsdagen. Nå er han 16mnd og nr.5 begynner å bli små så skifter nok ganske snart. Her er gutta tynne, men lange i ryggen så de har skiftet bleiestørrelse mye tidligere enn kg-anvisningen på pakkene tilsier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på 14 mnd bruker str 5, men kunne fint ha brukt str 4 i forrhold til vekta hennes. Men har slitt med at hun har så sinnsyke mengder med avføring at tilogmed str.5 til tider blir for smått til å samle opp alt. Gikk igjennom hver eneste gang, ble mye klesvask gitt. Så de eneste bleiene som fungerer på henne for å unngå søl er coop sine maxi bleier. Men hun veier ikke mer enn rett under 10 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...