Gå til innhold

finn.no.... igjen. link


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gammelt nytt, var link til den i går. Men ja, creepy og dårlig laget er de. De som er ordentlig laget ser helt ekte ut og er søte babyer. Disse ser ut som om de har vært med i skrekkfilm hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, æsj, æsj.

Nå ble jeg nesten litt stressa, dette var jo helt motbydelig. Fikk litt følelse av gal dame...

Hvem i all verden kjøper sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeses! Ja, de der var skikkelig ekle.

 

Fikk dårlige vibber av dem + at de var utrolig stygt utført.

Synes ikke noe om de der reborn dukkene i det store og hele jeg da, men disse tok kaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Så ikke link i går. Så en dokumentar om disse dukkene for en tid tilbake. Amerikanske og britiske damer som gikk tur og matat osv med de når de var verpesyke og la de i et skap når de ble lei.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan ikke være stort glad i barna sine hvis man gir de en av disse. ekle

Noen av de så jo ut som de var mishandlet og med blåmerker på kroppen.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud noe så skummelt!!! Og den creapy dama da som skriver : "Disse dukke babyene gir deg en slik glede mer enn du aner og først du har fått en klarer man som regelt nesten ikke å stoppe

 

Fødsels bevis ark med seg hjem.

 

 

Reborn babyer er ikke leketøy for små barn men en koselig baby gjenstnd for oss voksne damer som ønsker en attpåklatt.

 

 

Jeg må desverre selge noen siden jeg tok litt av :)

 

ER DU dems NYE MAMMA? "

 

 

CREAPY!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste linken var jo skikkelig naturtro da, men fortsatt creepy med så virkelige dukker.

 

Ser bare ikke poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjælp! Ordentlig utførte reborn-dukker er jo søte, men disse så ut som statister i child's play filmene... Brrrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inni granskauen så stygge de dukkene var :S Hva slags folk er det egentlig som bruker penger på å kjøpe sånt? Æsj ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teit å si gammelt nytt, mange av oss som ikke var her i går da, for oss er det helt nytt. Ikke alle som sitter å gnager her inne alle dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...