Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 IKKE ta den, med mindre du tåler en helt horriiibel lukt....... Urin sammen med plumbo = Ubeskrivelig vond lukt!! uhh....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 En test for å finne ut kjønnet på baby. Du tisser i en kopp, tilsetter 1 ss plumbo, venter en halvtime. Er fargen grønn eller blå blir det jente Er fargen rød, svart eller brun blir det gutt... PS: Det stemte hos meg
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Bør gravide egentlig drive med dette da? Kan det ikke være skadelig å puste inn de avgassene?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Står jo ikke å snuser oppi det den halvtimen det tar. Men for å si det sånn, det var første og aller siste gang jeg gjorde det hvertfall HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Ingen problem å ta denne da. Man gjør det jo ute og ta noe forran munn og nese...... Men bruk en beholder som tåler sterke midler som hardpplast el syltetøyglass. Tiss rett i beholderen, bær den ut og tilsett pulveret, rør om og sett på et lokk. Så stikker du ut og tar entitt e 30 min og kast det etterpå. tatt den 3 ganger uten å daue av lukt jeg:-D Stemte på meg også.....samme blågrønne fargen på alle tre. men man bør være i uke 15 og utover sies det.....men tok 1 g i uke 13, samme farge da som i uke 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå