Gå til innhold

Kan dere som har litt erfaring med vansklig bf se på denne situsjonen og dele noen taker ang denne saken(litt langt)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til dere som bare er ute etter å få ut litt galle idag å slenge inn ett" du kan takke deg sjøl"innlegg blir ledd av og oversett.!

 

ok,Saken er:kort fortalt...

Vi har ikke bodd sammen siden barnet var født ,heller ikke ved gravideitet.men vært kjærester .Det ble slutt ,barnet kom og det var ett greit sammarbeid.Jeg sørget for å skrive en samværtavtale da barnet var en mnd som gikk ut på 4 timer tirsdag hjemme hos oss for å ta kveldstell fra 17 til 1900.onsdag0800 til1130 morgenstell går tur osv .Dette for å bli vandt med å stelle en baby og bli kjent selvfølgelig.derreter når barnet ble rundt året annen hverhelg og en ukedag i uka samt annehver helligdag(vanlig sammværsavtale)men skrev en konsul der det ble lagt vekt på ekstra tilvenning for barnet beste i forkant av overnatting(selvfølgelig tatt på grunlag av hva som blir anbefalt og hva som passer oss som "familie")

 

Så ble det problermer når bf fikk kjæreste og hun hadde problemer med at han var hos oss de 4 timene på onsdag så han satte seg på bakbena og ville ha en fullammende baby hjemme hos seg i 4 timer forså og kjøre barnet ned til meg(ca 10 min) når det skulle legges.Dette er jo prktisk ikke mulig så lenge barnet ammeR(tar ikke flaske eller mme)så vi ende på familierådgivning(privat). da krevde han sine 4 timer samt farskapstest..

 

Saken er at han har hele tiden sakt at han ikke vil,ikke har kapasitet osv osv osv bullshit når han syntes det har vært stress med barn.Jeg har ALDRI bedt han om noe værken penger,eller hjelp annet enn at barnet skal bli kjent med han .Han har ved mange anlednigner når han skal være kjip med meg sagt at han vil ha farskapstent(han vet jeg ikke har vært utro ,men han bare bruker det for å sette meg i ett negativt lys)nå skla vi til familivernkontor og han har pluttselig ombestemt seg ang farskapstesten...og lover han aldri skal ta det opp igjen..Han er fra Iran.Han har skrevet under på at de ter han som er faren.

Så mitt spørsmål er: Er det noen realisitsk grunn for at han pluttselig ikke vil ta den testen som dere kan se?Eller er det rettogslett han som ikke orker stresset?

 

beklager rotetet innlegg men det var vansklig og gjøre en historie som er lang forholdsvis kort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...