Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hvor mye penger ville du hatt klart til det dersom det skulle brukes til -Mat. Mest ute, men noe (frokost++) hjemme - Noe aktiviteter - Litt småshopping, men ikke de store utskeielsene. Vi er to voksne og 3 barn på 6år, 3år og 9mnd som lurer på å bruke noe av permisjonstiden i varmere strøk. Får sponsa reise og opphold (leie av hus/leilighet). Planen er å slappe av, være sammen og nyte livet Hvor mye penger ville du hatt? Er jo ikke sikkert man bruker alt, men noe må man jo ha lagt seg opp....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Var der i to veker, og brukte ca 6500 på mat/drikke (inkl alkohol)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Så bortimot 50000kr på en mnd.... Litt mer en vi bruker her hjemme...;S
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Med en familie på 5 ville jeg iallfall hatt kr 30 000-35 000.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 50 000, det trur eg IKKJE du brukar. Med mindre det er ekstragavant shopping og hummer til middag daglig. Vi åt på bra restaurantar to gangar pr dag, og shoppa sånn passe.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Jeg synes også det hørtes voldsomt mye ut... Tenker vi spiser på ganske vanlige steder. Ikke på de hvor det kun er noen stoler på gata og en tralle, men heller ikke på de mest fancy stedene.. hi
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Dessuten kommer vi vel til å ha med ett hav av midagsglass til minstemann...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 30 000 held nok, trur eg. Barna et ofte gratis også, på mange restaurantar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå