Gå til innhold

Må jeg servere mat til de voksne også i en barnebursdag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4-års dag. Regner med de fleste kommer med en av foreldrene. Skal ha pølser. Skal jeg beregne pølser til de voksne også? Og hvor mange på hver? Er det nok å tenke 2 pølser per barn?

 

Skal uansett servere kaker og kaffe til de voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha barneselskap nå til helga, og har planer om å servere pølser og hjemmelagde pizzasnurrer. Da tar både unger og foreldre det de selv har lyst på. Vi har bedt inn til et tidspunkt der det er naturlig med et måltid for både store og små, derfor gjør jeg det sånn. Men da har jeg ikke tenkt å ha veldig mange kaker. Skal ha muffins, sjokoladekake og det som er igjen fra familieselskapet dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi beregner til voksne også. Er alltid noen som kommer rett fra jobb e.l. Og ofte varer jo bursdagen noen timer så da er det jo kjekt med litt mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat til alle er vanlig.Pleier å holde med 2 til hver. til både voksne og små. men greit å ha litt ekstra. Bør jo ikke koke alle på engang.Må si jeg gleder meg til at barna begynner å komme alene. Blir litt mer press på at alt skal være "perfekt"når foreldrene er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...