Gå til innhold

Hvilken musikk blir spilt på utesteder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eks på sanger?

Skal ut til helgen og har ikke vært ute på lenge lenge. Trenger å vite noen sanger som blir spilt hyppig slik at jeg kan forbrede meg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh... det kommer helt an på hvilket sted dere skal på, hvilken dj som er på jobb osv.

Du kan altså regne med å treffe på alt fra gammel Rolling Stones til Britney Spears, danseband, country og noe techno-helvete fra Sverige.

 

Men jeg regner med at dette er et tulleinnlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulleinnlegg? Hvorfor det?

 

Jeg har ikke vært ute på lenge, men når jeg var ute før kunne jeg gå fra et sted til et annen og det var alltid noen sanger som gikk igjen.

 

Skjønner jo at det varierer, men tenker litt på om det er noen sanger nå om dagen som er spesielt poppis å spille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg burde vel kanskje det, men nå gjør jeg ikke det.

 

Kan ikke noen fortelle meg et par sanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vg lista? radio? Om du vil finne ut av sanger som spilles på by'n er sikkert ikke Bim nettstedet det beste stedet å finne det ut på...Fleste av oss er gravide her inne, så vi er vel ikke så mye på by'n; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha! Dette er det morsomste innlegget jeg har lest på lenge!!

Hvorfor spør du gravide / småbarnsmødre om hva de spiller på utesteder??! Vet du hva slags forum dette er? Hvorfor er du her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her inne fori jeg har barn, det er grunnen til at jeg ikke har vært ute på lenge.

 

Jeg tenkte at det sikkert et NOEN her inne som er på byen i ny og ne og kanskje kunne fortelle.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...