Gå til innhold

Jippi jippi jippi (ekkelt for de sarte om kvinnegreier)


meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja:) Pga de. Er litt glad nå ja. tenk om jeg er en av de 70% som har effekt av dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det da...

 

Lykke til:)

 

Jeg har også mye blødninger,men fjerner jeg spiralen så løser jeg problemet.er bare det at jeg ikke kan bruke noen annen prevensjon,og mannen er ikke helt med på å sterilisere seg.Forbaska mannfolk...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg kan ikke bruke noen typer spiral jeg da.

 

Men mannen er uansett sterilisert her da. :)

 

Takk. Håper jeg får gjort dette snart altså. Det hadde vært bra. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ekkelt, men om noen spør og jeg må fortelle om masse blødninger og sånt så er det noen som syns det er ekkelt. Har jeg fått med meg.

 

Jeg vil fjerne de eller litt av de fordi jeg plages av veldige kraftige menstruasjonsblødninger og ingenting annet hjelper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk, jeg også. :) Bare litt overrasket over at han legen er helt enig med meg. :) og glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen. Jeg har hormonspiral, 2,5 år og litt siden den ble satt inn, var liksom siste utvei for og minske blødninger, og de ble svakere MEN oftere.......

 

Så fikk jeg provera for å redusere slimhinnene mellom "menstruasjonene" over tre perioder for å se om jeg kunne ha normal syklus med disse. Og etter den første perioden trodde jeg de funket...Begynte med de 14 dager etter 1.blødningsdag, tok de i 12 dager og begynte og blø 5 dager etter stopp.:Blødde i 8 dager og 6 dager senere begynte ny 12 dager med tabletter...Men da var tullet igang igjen og begynte og blø halveis inn i de 12 dagene, av og på, med et par dager MYE blod, osv osv Avsluttet min siste tablett i siste "kur" på søndag, etter å "gjette" meg på når jeg skulle starte med den...Og er glad jeg skal til gyn i september....

 

Men jeg vil fjerne livmor jeg da, ikke bare brenne den...For den første gynekologen sa at det kunne forekomme arrdannelse som førte til akutt behov for å fjerne hele livmoren..Da MÅ man vist operere via magen, mens jeg kan få fjernet min via vagina.....Men den gynekologen som har hovedansvar nå vikrer IKKE villig til hverken fjerning av slimhinne eller livmor...Hun er kvinne selv, og føler vel hun "vet" hvrodan det er ??+Jeg vet ikke? Men jeg blør ikke så enormt som deg da, sliter mer med at jeg aldri vet når det kommer...Hvor lenge det varere, og hvor mye det blir....Så fysisk så er jeg ikke anemisk eller noe...

 

Men få høre hvordan det går da..Ikke minst ventetid!!!! Jeg hadde håpet og vært ferdig til jul, men antar NESTE jul er mer reelt for min del.....For jeg tror damen har mer "på lur" og prøve ut for å gi meg en syklus....En masse lykke til..:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk, jeg også. :) Bare litt overrasket over at han legen er helt enig med meg. :) og glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...