Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 jeg er delvis sykemeldt grunnet bekkenløsning. sønnen min har fått feber og jeg må ha han hjemme fra bhg i morgen. kan jeg ta det på en egenmeldingsdag eller går det av sykemeldingen min?? jobber vanligvis halve dager... skjønner problemstillingen?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Det kan du nesten velge selv..tar du en egenmeldingsdag så bruker du en dag på dette, men bruker du sykemeldingen din betyr det at du har 3,75 timer du må hente inn i løpet av uken med å enten jobbe en hel dag evnt fordele det på de dagene som er igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Du kan bruke egenmelding for sykt barn, men ikke for egen sykdom utover sykmeldingen, så alt skal være i orden slik du har tenkt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Ok, takk for svar Jeg visste at det ikke dekket egen sykdom utover sykemeldingen så jeg ble litt bekymret om det skulle gjelde barns sykdom også. Men da skal det altså være i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå