Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? (overgangsstønad)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye har jeg krav på i mnd. Jeg har lønn på ca 260 000 i tillegg så har jeg minstebidrag på 690 kr mnd.

 

Noen som kan si meg hvor mye OS jeg kan få i mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen andre som har noe fornuftig å komme med?

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var i samtale med ei dame for et par mnd siden, hun mente at jeg skulle få ca 4500 pr mnd. Jeg leverte søknad i begynnelsen av juni, vi gikk fra hverandre i april. I dag er det kommet inn et beløp på 2600 fra NAV. Det kan jo ikke være dette vel? Har ikke søkt om noe annet og skulle jo ha etterbetalt for 2 eller 3 mnd i tillegg. Skjønner ingenting jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring inn og spør hva det er. Eller sjekk "mine utbetalinger" via nav.no. Du kan logge inn ved hjelp av min ID. Håpløst for andre å vite hva det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det vanlige månedsbeløpet den første måneden og så fikk jeg etterbetalingen den neste måneden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan nok være os ja.. så får du etterbetalingene snart..

Jeg fikk ca 4000 før skatt med ei inntekt på 270-80 tusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka utbetalingene på mine sider i dag. De 2600 jeg fikk i går var fødselspenger for august, permisjonen min gikk ut 4 august, så var bare for 3 dager i auugst. Koblet ikke at det var disse pengene da jeg trodde de kom 25. som de vanligvis gjør.

Fikk tlf fra NAV på fredag om at de skulle begynne med søknaden min i begynnelsen av denne uken, da jeg har klaget over lang saksbehandlingstid. Første lønning etter jeg begynnte i jobb igjen er ikke før 10 september, så denne mnd kan bli tøff !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du var bra opplyst 19.59

Tror det er best å ringe nav å høre med de. Du har krav på OS, men usikker på hvor mye i mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...