Gå til innhold

Det kom et lite sjokk i dag:)


imsdal_84

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt en veldig ustabil mens, så at den gjerne var litt sen var ikke noe jeg reagerte på, men mest bare for sikkerhetsskyld tok jeg en billgtest jeg hadde liggende. Med en gang lyste to sterke streker mot meg. Tok en til, og like kjapt kom det opp to streker på denne og. Mannen måtte på apoteket og kjøpe 2 CBdigital, og de ligger nå og venter på at jeg skal bli "trengt" igjen...

 

Er snart 26 år (denne mnd), nygift og på vei tilbake til studier. Er litt forvirret på hvordan framtiden blir, men stemmer testene og det er et barn i magen min så skal det få bli der så lenge det vil :)

 

Det hører også til historien at vi prøvde tidligere, men ingen resultat kom så vi sluttet aktiv prøving men begynte ikke med prevansjon igjen. Har vært prevansjonsløs i 2 år, så trodde ikke vi kunne få barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:) CB digital sa gravid 3+ :) terminkalkulatoren sier 10 april, får se hva den endelige terminen sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Så artig :)

Termin dagen før meg. Er veldig alright med denne terminklubben syns jeg slik at man kan følge andre som er på samme stadie som seg selv.

Velkommen i gjengen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...