Gå til innhold

Hvor mye tjener man når man jobber på etc Kiwi, Rema, klesbutikker...


Mamman til AM&JS

Anbefalte innlegg

Har ikke en peiling og har 0 erfaring fra dette, selv om jeg har 12 års ansienitet innen helse og kommune..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som ass.butikksjef i coop og har rett over 160 kr timen.Kommer jo tillegg hvis du jobber kveld og helg,er ikke sikker på hvor mye det er,jeg jobber kun dagtid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel da også høyere lønn enn de på "bakken" for å si det sånn..siden du er ass. sjef...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mange kronene ekstra jeg får,det er kun når jeg tar over som sjef ved f.eks sykemelding og i ferier...,da stiger lønna ganske bra...

Tror den er rett rundt 158 kr ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange butikker følger tariffavtalen til handel og kontor selv om bedriften ikke er organisert. Alle butikker innenfor Norgesgruppen følger dette. Fikk høre at rema 1000 faktisk var veldig gode på lønn. Kjenner en som nylig er ferdig med vgs og har like mye som meg i timen og jeg har 4års ansenitet, pluss at hun får bedre tillegg enn meg.

 

Klesbutikker vet jeg svært lite om i forhold til lønn, men butikkjobber er jo generelt ikke super bra betalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, rik blir man ikke, men det blir man ikke i helsevesenet heller, hvor jeg tidligere har jobbet, så blir spennende å "se"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=494

 

Her har du tariffen til handel og kontor, de aller aller fleste butikker bruker denne. Men fordi det er viktig å ha stabil arbeidskraft har mange kjeder begynt lønne over tariff, altså får du litt høyere lønn enn tariffen. Eksempler på kjeder som lønner over tariff er Jysk, Princess, H&M, Ikea osv.