Gå til innhold

Blir nok sykemeldt i morgen og vil si opp jobben min....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått betennelse i ryggen, muligens en prolaps og har slitt med dette i noen mnd nå. Begynte i ny jobb i bedriften i mai, men har vært der lenge. Jeg mistrives veldig og har blitt veldig deprimert av det.

 

Har lyst å si opp, og blir antagelig sykemeldt i morgen pga ryggen. Denne jobben er heller ikke bra for ryggen og vedvarende bekkenløsning etter svangerskap.

 

Trenger litt hjelp.

 

Kan jeg si opp mens jeg er sykemeldt?

Er det veldig vanskelig å få ny jobb som arbeidsledig?

Finnes det noen måte å få mer penger på enn dagpengene?

 

Jeg har egentlig veldig god arbeidsmoral og har aldr skulket jobb eller vært sykemeldt uten grunn. Men nå vil jeg ikke være snill jente lenger. Har ikke lyst å være på jobb en eneste dag til:-(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du KAN si opp mens du er sykmeldt, men du bør ikke si opp før du har en annen jobb på vent. Men du kan jo bruke sykmeldingstiden til å finne ny jobb.

 

Om det er lett å få en annen jobb kommer jo helt an på hva du jobber med, og hvor flink du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig flink, har jobbet på kontor som koordinator. Det som er negativt er jo at jeg ikke har utdannelse utover videregående, men har nå 4,5 års erfaring fra en veldig annerkjent bedrift iallefall.

 

Huff er vanskelig dette!

 

Sendte en søknad på en relevant jobb, men det var over 80 søknader på den stillingen:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt opp jobben om du sliter med ryggen. Hva om du må langtidssykemeldes eller trenger omskolering?

Søk heller nye jobber mens du er sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...