Gå til innhold

Er en uke i syden med barna virkelig nok??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt tur, og det passet best slik at vi bare var borte en uke....

men nå angrer jeg sånn og lurer på om jeg skal prøve å gjøre om på alt

eller?

Har hatt en tur tidligere til syden med barna som kun varte i en uke.

Var helt topp, men kunne gjerne vart lenger og!!

Hva syntes dere, mange her som har vært "kun" en uke i syden med barna og som syntes det var nok...? Bruker en veldig mye mer på andre uken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 2 uker nå i sommer. Syns det var altfor lenge nå som vi hadde med barn. Blir 1 uke neste år.

Skrevet

Har vært både 1 uke og 2 uker med barn. 2 uker med to barn på 1,5 år og 3,5 år, og 1 uke med tre barn på 1,5 år, 4,5 år og 6,5 år + gravid selv. Den gangen vi var en uke synes jeg og ammen det holdt, ikke minst fordi jeg var gravid og ikke orket så veldig mye og det ble mye for en voksen og ha hovedansvaret for 3 barn på en gang. Første gangen var 2 uker altfor lite synes jeg, mannen synes det var nok. Da var vi begge i god form og hadde bare to barn, så da var det bare kjekt å være der lenge. 1 uke ville føltes altfor lite da. Barna (de to eldste) synes at 1 uke var for lite når vi var sist da og gråt på veien hjem :-/

Skrevet

ehm.. ikke ammen, men mannen, hehe...

Skrevet

vi var 2 uker nå i juni med en på 4 og en på 10mnd...det var heeelt fantastisk og eldste gråt den dagen vi dro hjem...så her hadde 1 uke i hvert fall vært for lite...nå har jeg to atopikere da og hun på 4 merket selv hvor mye bedre hun ble :)

Skrevet

Synes 1 uke er nok,har vært to uker og syns det ble altfor lenge.Det synes ungene også faktisk.

Etter ei uke er vi alle enige om at det skal bli godt å komme hjem:)

Skrevet

Nå har vi bare et barn foreløpig, men vi er sommermennesker alle 3 og tåler varme veldig godt. Min datter har vært flere ganger i Spania enn hun er år gammel og nyter det like mye hver gang. Kun en av gangene var vi en uke, og vi syns det er altfor lite. Etter to så begynner vi å bli mettet og det er godt å komme hjem, men vi kunne nok glatt ha holdt ut i 3 også :)

I år har vi ikke vært nedover og hun har etterlyst det flere ganger.

Skrevet

Jeg syns en uke er nok. Da begynner vi å bli lei det meste. Spesielt å ikke ha de vanlige fasilitetene vi har hjemme som vår egen seng, vår egen dusj, kjøkkenet med alt utatyret vi trenger og klesskapene våre. Er jo begrenset hvor mye en får med seg i ett par kofferter når barna ikke kan bære noen ting + vi må ha med vogn.

Skrevet

Takk for svar dere! :-)

Denne gangen får vi nøyel med en uke, har tenkt masse nå og regnet på ekstra kostnader etc. Vi reiser ikke charter så ingen enkle løsninger på å bytte heller. Dessuten var det jo en grunn til at vi valgte en uke, vi ville ikke at barna skulle gå glipp av så mye av fritidsaktivitetene de driver med her hjemme blant annet ridning som koster mye og som de selv ikke ønsker å gå glipp av... Selv kunne jeg vært borte i en måned! :-)

Men denne gangen skal jeg bruke de pengene vi sparer på håndlagde smykker fra de lokale gullsmedene og kunstnerne der nede! Det blir en trøst det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...