Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29+5 på veg, og oppdaget plutselig at det er sååååå kort tid igjen til fødsel/ termin!!!! Det er nok siste gangen jeg er gravid, så det er litt vemodig at tiden går så fort, for jeg er så glad i å være gravid!

Gleder meg til den lille kommer også, men den kommer jo tidsnok!! Denne tiden kommer aldri igjen, liksom!!!

Flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig så enig med deg. Det er kos å gå Gravid. Jeg har ei datter som er 9 år og lenge siden sist jeg gikk gravid, så føler meg som førstegangs igjen. Jeg er 29+1 i dag. Må si at det skal bli godt å få henne ut snart, for det begynner jammen meg å bli tungt nå og en del ubehagelige plager.

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Åååå..kjenner jeg blir litt misunnelig på dere som koser dere så fælt! Jeg for min del vil liksom bare bli ferdig nå, er 36+5, og burde egentlig kose meg! Men har vært sykmeldt siden januar, og har liksom ikke fått mulighet til å bare være frisk og gravid!

Men veldig koselig å lese om dere som liker det så godt! Ikke misforstå meg, syns det er helt utrolig hva kroppen min klarer, er stolt over å bære frem mitt eget barn, og koser meg med sparkene..det er bare alt det andre jeg ikke liker så godt, blir nok enebarn her..hehe

Skrevet

Jeg synes også at alle som liker å gå gravid er heldige! Jeg kan ikke si jeg koser meg med selve svangerskapet. Det har jeg heller ikke gjort med de to første. Trøsten er at jeg har funnet ut at jeg glemmer fort etterpå hvordan det var! Premien på slutten er så verdt det at jeg gjør dette for 3. gang. Dette er nok siste gang, og jeg kjenner at det er helt greit å ikke skulle gå gravid igjen ;) Men heldige de som trives med å gå gravid¨! Jeg tror hver gang at jeg skal trives med det, for hver gang har det vært planlagt og ønsket, men når jeg er blitt gravid så er plagene såpass fremtredende at det ikke er noe videre kos.

For all del... Misforstå meg rett: Jeg er glad for å være gravid fordi jeg vet at premien på slutten er verdt plagene jeg opplever nå :) Gleder meg til senere på høsten og vinteren :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...