Gå til innhold

one piece på føden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan tenke meg at dette er et plagg som er blirr populært på føden.. stemmer det? de er råfæle og stygge, men gud så deilig å gå i! lettvint for de såre mammane ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderte det, men kom til at det ikke var så praktisk å måtte ta av seg på overkroppen og la det ligge på gulvet når jeg skulle på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt imot slakting av teletubbies for å lage one-piece, men kan faktisk vurdere å bytte ut kosebuksa til fordel for en slik etter fødsel, siden det er til et godt formål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skal de komme dit også?! Men man svetter veldig mye rett etter fødselen, så vet ikke om one piece er tingen likevel, greit å kunne skifte spesielt overdel ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri gått med det etter fødselen.. Blir jo noen doturer med "bleieskift" på mor, å da må man jo ned med hele driten hver gang. Å så varmt da gitt!! Nei grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da langt i fra praktisk!

 

Etter min mening er det nok å styre med når man er på do, enn å måtte passe på at ikke hel dressen ligger på gulvet og borti doen...

 

Verdens styggeste plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe...slakte teletubbies..hahaha! #ler seg glugg ihjel#

sant sant. noe upraktisk på do og mulig det blir varmt. men om man bruker en t-shirt under som man kan bytte ofte.. kanskje.. er blitt så glad i den drakta, men kan jo ikke bruke den ute.. soffadressen sin :-) føden er likssom det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ikke brukt den på føden nei.. Men den er herlig å sløve rundt i hjemme mens man går gravid :) så fort jeg er hjemme, så trekker jeg på meg en av de jeg har, men skal jeg ut, så finner jeg meg noe annet å ha på meg, de er ikke akurat pene ;)

Det skal jo sies at jeg har kjøpt mine på Cubus, ikke noe ekte her gitt, og de er kjøpt i formålet: gravid ;) Gjorde dette etter at ei venninne av meg brukte sin i svangerskapet, og fortalte hvor herlig "hjemme-daffe klær" det var :) og hun hadde rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig 18:59. billigdrakt fra spar kjøp her. gravid/soffa klær..helt nydlig å bruke, men grusom å se på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neiiiiiii, vi MÅ ikke se ut som dasser bare fordi vi har fått barn. koster så lite å ha på seg noe som gjør at man ikke ser på bilder fra den tiden med grøss og gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

one piece burde vært forbudt med lov. Mere tragisk plagg enn dette for voksne finnes ikke (jo forresten grilldressen er like fæl)

 

Kan ikke skjønne at det er så behagelig å gå i heldress heller.

 

Håper vi slipper å se halvfete slappe mødre som ser ut som teletubbies på fødestuen(hehe)

 

Jeg gikk med vanlige klær. Liker ikke joggebukse heller.

 

Mannen min hadde nok fått sexsperre i lang tid fremover hvis jeg satt hjemme i en onepiece.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss...gruer meg til jeg skal på føden nå ja... motedame.. gru gru. joggebukse og andre slappe klær er lov på føden og egentlig et must. og til deg 19:18...mannen min har ikke så vedlig lyst på sex i barseltiden uansett...nettingtruser og bleier er ikke herlig uansett, hehe. daffedressen er fæl og grusom, MEN god å gå i. jeg gjemmer meg med den, men hjemme har jeg lov altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha med min one piece på føden for å se hvordan det går og i tilfelle det er kaldt der. Jeg fryser veldig lett.

 

Det er fantastisk å ha en når man sitter ute i en sen sommerkveld og griller sammen med venner. Slipper å bli kjølig i sprekkene som blir med vanelig klær=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One Piece kommer jeg garantert aldri til å ta på meg, men en ting som jeg var sjeleglad for at jeg hadde med på sykehuset sist var UGGS.

Jeg var s¨sinnsykt hoven i bena etter keisersnitt, drypp og blodoverføring at jeg hadde ikke hatt sjangs til å få på meg noe annet.

Det var november så de var varme og gode. Gikk barbeint oppi.

Skal få en baby til i desember og da blir det UGGS igjen:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at dere som tror at one-piece er praktisk på barsel ikke har født før?

For det første. Man blør mye. Altså er man mye på do og skifter bleie/bind/truse. Ofte svir det etter sying, så man må bruke hånddusjen mens man tisser. I slike tilfeller vil det da være utrolig upraktisk med et helt klesplagg, som man faktisk må ta helt av seg hver gang man skal ordne dette. Alternativet er jo å la overdelen ligge på gulvet, noe jeg som sykepleier sterkt fraråder på et toalettgulv på et sykehus.

Etter en fødsel raser hormonene i kroppen. Man er varm. Og veldig svett. Jeg slet med å i det hele tatt ha på meg tynne klær. En varm one-piece blir i mine øyne tortur.

 

Altså, jeg syns teletubbies er noe som hører hjemme på syre-barne-tv, og ikke i offentligheten. Men ser argumentet til mange om at det er et deilig daffeplagg innenfor husets fire vegger.

Men ta imot et godt råd. One-piece vil du ikke få bruk for på føden. La den ligge hjemme, fødebagen er full nok fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onepiece sender kun ett budskap til omverdenen: Jeg har gitt opp og driter i hvordan jeg ser ut. Sleng på et par crocs og antrekket er komplett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20:44 jeg er skal bli mor for første gang og som jeg sa jeg tar den med for å prøve og se hvordan det går uansett hva slags dritt folk slenger om den. Jeg synes den ser for færdelig ut, men god å bruke.

 

Det kan hende jeg blir like varm som deg og det kan hende at jeg ikke blir det. Det kan hende jeg blør som en foss og det kan hende at jeg ikke blør så mye i det heletatt.

 

Husk folk er forskellige, og ikke døm de etter små ting.

 

Du kan si at jeg er tjukk i huet som ikke skjønner hvordan det kommer til å bli, jeg tar en sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født før, og vurderer en one-piece på føden..Nå skal det sies at jeg ikke slet med hverken sviing, fæle sting eller stor blødning, så ser ikke heelt problemet med å prøve hvertfall, og om en finner ut at det ikke er riktig, bytter en bare...

 

Vil forøvrig også nevne at jeg aldri ville tatt på meg en hverken ute blant folk eller på sofaen hjemme utenom når jeg blir høygravid og etter fødsel. syns plagget ser grusomt ut, og ler hver gang jeg ser en fjortiss fly rundt ute med den og innbiller seg at hun er sexy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...