Gå til innhold

Hasj.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i mot....

Jeg er også i mot røyk.. like skadelig det!

Alkohol hver dag, eller i for store doser på en fest er heller ikke bra!

Men jeg lever livet mitt sånn jeg ønsker det, så overlater jeg til alle andre å leve sitt liv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for at de stedene i verden som godtar det, og som har et fungerende system, skal kunne fortsette med det. Jeg er også for at folk som virkelig har nytte av det medisinsk, og mottar det via legeresept, kan få fortsette med det. Det hjelper jo virkelig for grå stær pasienter, og for ikke å snakke om kreftpasienter, og det er jo flott. Jeg er åpen for at den medisinske ordningen kan komme til Norge en gang i tiden også, men jeg er mot fri flyt i gatene i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Here we go again....

Det er INGEN som er for!!!

Hvis du tenker på den andre lange hasj-tråden så var det noen, inkl meg, som ikke sammenlignet hasj med heroin.

Men sånn jeg ser det synes jeg ikke det er stort værre å røyke seg enn joint enn å drikke seg full.

Jeg er IKKE for hasj, jeg er IKKE for rus. Håper barna mine aldri begynner å ruse seg og at de er VELDIG måteholdne med alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker ikke på den tråden ,har ikke lest den !

 

Hvorfor er det et dumt spørsmål ? Er mange i Norge som er for Hasj/Cannabis!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et latterlig dumt spørsmål fordi hasj/cannabis og stort sett alle rusmidler sløver ned hjernen, og noen gjør det verre enn andre. Er en grunn til at hasj er ulovlig!

Og ingen med vettet i behold lar barna være i nærheten av hasj i bruk, eller de som bruker hasj heller for den saks skyld...

 

De som er for legalisering er de som allerede er sløve og har fått hjernen ødelagt av slike ting.

 

DERFOR var det et dumt spm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for liberalisering. Alkohol er mer skadelig og det er flere med alkoholproblemer også i land med mer liberal holdning til hasj. Tror mange har problemer med overbruk av hasj men det vil aldri toppe alkoholen uansett, så synes det er merkelig at alkohol er lov men ikke hasj.

 

Men når det er sakt er jeg imot bruk!

 

Jeg tror at hvis alkohol hadde blitt oppfunnet i dag så hadde det ALDRI i verden blitt godkjent. Det hadde da vært forbutt på lik linje med tunge rusmiddel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike argumenter som det er det dummeste jeg hører!

Du mener det at siden flere er avhengige av alkohol enn av hasj og andre "milde" rusmidler så burde det likestilles?

Heh... Du er klar over det at det er flere som bruker alkohol enn hasj? Kanskje derfor du med sikkerhet kan si at det er flere alkoholikere? Prosentvis så er det nok omvendt, men såklart, de som har slike holdninger og oppfatninger skjønner jo ikke det...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk god peiling på det jeg snakker om. Snakk med noen som har forsket på dette så ser du:) MANGE eksperter er for liberalisering, som forøvrig ikke er det samme som legalisering.

 

Så liberaliser ikke legaliser.

 

Har bodd i Nederland og der er det liberalisert, MANGE misforstår og tror det er legalisert. Det er det IKKE, ingen land i verden har legalisert hasj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...