Gå til innhold

Hvilke kles og sko merker kjøper dere til barna deres! Jeg trenger tips;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva slags merker kjøper dere av; bodyer, sokker, stømbebukser, joggedresser, bukser, gensere osv

 

Hvilke merker kjøper dere av yttertøy som luer, votter, jakker, utedress og ullklær

 

Hvilket merke kjøper der av joggesko, støvle og vintersko?

 

Hvilke merker har dere gode og dårlige erfaringer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av sko, så er vi veldig fan av Viking. Både støvler, cherrox, vintersko og gore tex vår/høstsko.

 

Sandaler blir som regel Ecco.

 

 

Av det andre er det litt random. Vi har vært veldig fornøyd med Troll vinterdress i alle år. Nå skal vi prøve Reima til minsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av jogedreser, bukser, genser osv kjøper jeg stort sett hos billigkjedene som cubus, hm, lindex, hm, name it osv...

 

Av yttertøy så har jeg mere kvalitetsmerker som pop,reflex,skogstad og reima..Handler når det er på tilbud da, så blir det ikke dyrere en og kjøpe ei jakke på cubus;) Jeg syns at det er viktig med skikklig yttertøy.

 

Av utedresser så går det stort sett i reima og reflex. Regnklær bruker jeg også reima og reflex.

Ull: reima, reflex, janus..

 

Sko: min sønn har veldi breie bein og i tillegg er han ekstremt aktiv så billige sko fra din sko blir utslitt på ei uke. Så dermed satser vi på skikklige sko. Bruker mye viking goretex joggesko og viking støvler og vintersko. Dette er kvalitetssko som ser like fine ut etter en sesong. Dette er sko som brukes til de er for små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig inne tøy:h&m, Name it, Polo, Timberland, Puma, Nike ,Ull tøyet til Cubus.

 

Yttertøy og ull: Timberland, Nike, Helly Hansen, Ticket to heaven, Janus og mye hjemmestrikket .

 

Sko: Timberland, Viking , Sorell, Nike, Puma, Pony.

 

Er veldig fornøyd med Pony sine vinter sko .(han har aldri vært kald/våt på bena.) og HH dressene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Treningsklær: Adidas, kari traa eller bula

Ytterklær: HellyHansen, Skogstad eller Reflex

 

Støvler: Viking

Sko ellers: cherrox og en eller annen type gore tex

Sandlaer: Ecco

 

Disse har jeg positiv erfaring med, ellers varierer det endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker så lite penger som mulig på "vanlig" tøy (dvs joggebukser, t-skjorter, tights, sokker osv). Handler gjerne et lass når det er 70% på Lindex. Legger heller penger i gode sko og ulltøy.

Av vintersko har vi vært mest fornøyde med Viking Goretex. Av andre sko har vi hatt litt forskjellig. Liker godt Ecco og Geox sine sko. Har også hatt noen gode Kavat sko til vesla.

Bruker også noen kroner på godt ulltøy og det vi har mest av er Janus og Nøstebarn ull. Har også noe Sparkjøp ull som er ok, men ikke like mykt.

Av regntøy har vi hatt mye forskjellig og synes stort sett at alt fungerer greit. Stormberg, Name it, Reflex etc.

Av utedresser har vi hatt en Reflexdress og en Name it dress, men var ikke like fornøyde med dem som med Reimadressene. Synes vesla ble for klam i Reflexdressen og Name it dressen ble fort våt igjennom rompa og knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joggedresser ,bukser,gensere ,strømpebukser og sokker kjøper jeg overalt... Cubus, H&M, Kapp Ahl, G-sport, Intersport ++...:)

 

Av ullklær syns jeg det er Janus som er best... Myke og gode, holder barnet varmt- OG klør ikke:)

Jakker,votter,luer og park/regn/vinterdresser går det stort sett i Skogstad, Reima og Reflex...:) Har også en sånn barnehagepakke fra Sportmann som reserve, og det fungerer helt greit det også...:)

 

Goretex sko, støvler,cherroxer og vintersko foretrekker jeg fra Viking.

Syns joggesko fra Adidas og Nike er gode og lette, og har myk såle.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjøper vi Viking støvler, chrerrox, sko osv..

 

Reima tec dresser, reima votter, reima fleece dress, reima luer, reflex regntøy, reflex sydvest.

 

Bodyer, bukser, gensere osv på reflex eller name it..

 

Claire og mexx jakker..

 

Ullklær fra nøstebarn.no og merket joha på barnashus.

 

Vanlige strømpebukser og strømper på feks H&M

 

Prøvde ullbody fra sparkjøp engang, aldri mer. Var SÅ trange i halsen at vi fikk de såvidt på!

Kjøper heller ikke bodyer uten knapp i halsregionen, etter å ha hatt de et par timer på henger de langt nede på magen. Spesielt nameit sine av denne typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...