Gå til innhold

Flere med meg som bruker alt for mye penger på interiør?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan bruke oppmot 5000kr en mnd på div interiør, nye puter, duker, lys, lamper, tepper, ja alt dill dall. Aldri store greiene, men alle kjøpene på 1000kr der, 500 der, 300der, utgjør vanvittige summer. Jeg skjemmes! Har en bod som er helt full av div dilldall. Hver mnd tenker jeg at denne mnd skal jeg la være å kjøpe noe, men jeg klarer det bare ikke. Stuen blir jo så perfekt om jeg bare kjøper de putene, og badet blir så lekkert med de nye håndklene, en liten nyanse lysere enn de jeg kjøpte forrige uke:/

Hjelpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår dette gir utgifter. Et lite tips fra en "shoppoholiker";

For å minske denne utgiften, gå inn for dette:

 

1. Om jeg kjøper dette håndklet, så MÅ jeg kvitte meg med de som er over en månde gammle, samme gjelder puter og annet interiør. Selg det videre.

2. Når du finner noe i butikken, som du bare "må" ha, se på prisen, dette kan gjøre deg mer bevist i kjøpet, om denne tingen er dyrere, så blir det ingen puter eller lignende (med andre ord sett deg en max sum pr månde, som du må holde deg til)

3. spør deg selv: TRENGER JEG DETTE.

 

Er ikke lett i starten, men trening gir vilje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som starten på en Samler- slikt som på tv. Ikke for å fornærme deg, med å kalle deg Samler. Men om du ikke bruker det til noe og ikke klarer slutte, kan det ende med et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, nei, gurimalla! Synes jeg ser meg der om 5år i putehavet mitt;)

Neida, jeg er flink til å gi vekk også da:) Kjøpte 4 lexington puter i vår til 2400, lovde meg selv dyrt og hellig at de skulle jeg ALDRI bytte ut.

Mennneee. nå var høst kolleksjonen kommet ut gitt:S

Det som er problemet mitt, er at jeg først betaler regninger, så setter jeg over på mat/bensi/div kontoen, så står resten igjen, som jeg burde ha spart av- i stedet ligger de en plass i kassen på Living.

 

Hadde jeg bodd med et mannfolk, så hadde han vel svimt!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...