Gå til innhold

Hvilke "unødvendige" ting bruker dere mest penger på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leker og barneutstyr. Mer enn mødvendig. Vi har mindre enn de fleste men altfor mye og mye ubrukt.

 

Ellers er jeg glad i lys så da brenner jeg jo opp de pengene også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brus...sjokolade.... sokker...og stearinlys...og servietter...og shampo... uhelbredelig på alle de tingene..jeg har ALT for mye av alle tingene... sukk.. jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosmetikk/hårprodukter. Har et ganske høyt forbruk, men handler på nett, så det blir ikke så dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stearinlys, vann på flaske, solkrem (bor i nord-norge), hårstrikk og hårklyper, sjokolade og epler (liker ikke epler, men har en tendens til å glemme det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus, interiørblad og interiør generelt. Kunne spart mye penger om jeg ikke var så glad i disse tingene:) Bruker også en del penger på å kjøpe mat ute, har aldri med matpakke for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19:46, du høres ut som min sjelevenn;)

Ingenting slår snus og et nytt interiørblad, teppe på sofaen, sterinlys og stillhet.

 

Skal vi møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting til ungene. Som en sa ovenfor her, de fleste har mer enn våre unger, men våre unger har mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvarming og vedlikehold av etstørre hus enn vi trenger, hytte, flere TV kanaler enn nødvendig og sikkert mange andre ting. Posten for bøker på nesten 1000,- kr pr mnd regner jeg som nødvendig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...