Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Jeg er seriøs og spår deg gjerne! Navn+Fødselsdato og -år.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 03.07.1985 Hvordan går det med jobb og kjærlighet fremover? Kommer vi til å flytte snart? Når kommer neste baby?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 LT 27.11.1979 Kommer vi til å få flere barn? Evt når?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Y T C 30.01.1985 Ser du graviditet hos meg? evt kjønn?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Vedder på at dette er noe du har lagt inn kun for å trekke folk, uten noen som helst intensjon om å svare.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Får jeg fler barn og får noen gang ei jente? Har to skjønne gutter;) Jeg: 290981 han:100581
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Skikkelig seriøs som ikke har svart på et eneste spørsmål i siden du la ut tråden for en halvtime siden...
Kasandre Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 Heter Katja født 071284 Eg lurer på om eg bør gjøre noe med en forretningsidé eg har, vil det lykkes meg å tjene penger og drive en bra bedrift om eg hopper uti det? Og så selvfølgelig om det blir flere barn(evnt når) Stor klem og tusen takk !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå