Gå til innhold

Er det greit at svigermor involverer alle sine menn i livet til sønnen vår?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Svigermor er litt flyfille for å si det sånn, og det er stadig nye menn inne i bildet. Noe jeg forsåvidt gir en lang beng i, men jeg vet ikke om jeg synes det er greit når sønnen min på 3 er involvert. Hun tilbyr seg stadig å ha han over natta noe som er kjempekoselig for de to. Men hver gang vi kommer å henter er det et mannfolk der, noen ganger kjent andre ganger totalt fremmed. Vil dette være forvirrende for han? For jeg som er voksen synes det er utrolig forvirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, det er vel dere som involverer svigermor & hennes menn i sønnen deres sitt liv? Er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Vanskelig etisk spørsmå det der... Mine umiddelbare tanker er at det viktigste forholdet som han kommer til å identifiserer seg med er nok ditt og mannen ditt sitt. Så slik sett er det ikke krise. Men jeg ser samtidig det at det er nå vel ikke så ønskelig å lære sønnen at det er ok å skifte partner så ofte. Kanskje det er verdt et forsøk at mannen din prater med henne på en fin måte og spør om hun kan la være å ha fremmede på besøk akkurat når han er der? Og hvis det ikke hjelper ville jeg bare latt det passere, for det er nå så viktig at han har kontakt med farmoren sin også...

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16:58: Hvordan skulle en klare å la et barn vokse opp uten å omgås fremmede? Det gjør vel barn mer eller mindre hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...