Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 FIkk mld fra en kollega nå når jeg hadde ferie om jeg skulle være med å spleise på bryllupsgave til sjefen. Ja, svarte jeg. Ville jo ikke være den eneste som ikke var med heller. Til bursdager ol, samler vi 30kr hver, så kunne ikke være snakk om store summen. Så kom jeg på jobb idag, og jammen ble jeg krevd inn for 500kr (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Vi er 9stk på kontoret, så det er 4500kr. Jeg liker ikke fyren engang, og han har kun jobbet der i 4mnd, så det er ingen som kjenner han spes godt heller.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 vi gir 500 kr når vi kun skal på kaffe i bryllup. til sjefen kunne jeg gått med på 2-300 kroner . og ellers til andre som vi ikke skal til ligger jeg også rundt 2-300 kr
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Det var sykt mye, jeg hadde reagert kraftig. Hadde jeg hatt noe jeg skulle sagt så ville pris pr person ikke gått over 200 kroner.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Høres normalt ut. Lik sjefen eller ikke, kanskje dette er den perfekte måten å smiske seg litt oppover på Jeg hadde aldri i livet protestert om alle hadde bladd frem 500 kr frivillig med mindre det hadde vært selve fienden.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Du skulle selvfølgelig spurt om hvor mye før du ble med på gaven.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Herlighet, det var da voldsomt! Når sjefen vår gifta seg ga vi 150 kr hver. og vi er 4 stk..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 jeg ville kanskje ha gitt 200 kr. jeg pleier ikke være gnien på gaver (synest no ihvertfall det selv, når jeg sammenlikner meg med andre). men 500 kr er som nevnt over noe man gir i viss man er bedt i kaffen. eller skal spleise på 30 års gave til en av sine beste venner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå