Gå til innhold

Flere med plagsomme ekser? Aner ikke hva jeg skal gjøre asså...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nå vært samboer med min mann i 3år. Enda så holder eksen - barnefar til førstemann, på å sende meldinger osv.. Skikkelige upassende meldinger som: Jeg drømte om deg inatt... Eller: Hei, finne på no en dag? osv... Ikke så ofte, men en gang i mnd elr noe...

 

Han sier ikkeno ved henting - levering av lillegutt.. men stirrer alltid på meg... Jeg svarer aldri på disse meldingene. Svarer kun om det er noe konkret om guttungen..

 

Til mine venninner - som han vet jeg snakker mye med forteller han hvor mye han savner meg, at han elsker meg osv.. men sier de ikke skal si no... Han VET de vil si det til meg... KVALMT ASSA!!!! Å han har hatt flere damer etter meg.. å enda holder han på sånn...

 

Hva skal jeg si til han? Syns det er dønn ekkelt... å må få planta inn at dropp det, er ikke intr.... men hva skal jeg si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han har hatt flere kjærester betyr vel bare at han har prøvd å leve uten deg, men ikke greid det :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, slike ekser er vanskerlige å forholde seg til, og sikkert ikke lettere når man har barn med dem!

 

Er ingen ekspert på slikt, men kan jo prøve å gi tips :)

 

Hva med å ta en seriøs prat med han, fortell at det er helt i orden å holde kontakt når det gjelder felles barn, men uten om dette har du ingen interesse, du har jo nå holdt sammen med samme mann i 3 år, og dette kommer ikke til å endres bare fordi han fortsetter å ta kontakt.

Man rår ikke over kjærligheten, men din kjærlighet ligger hos samboeren din, og dette endres ikke pga noen meldinger eller blikk i fra eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...