Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Er det pent eller ikke? Som navn alene eller i kombinasjon med et annet navn?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Det er et navn som jeg skulle ha vurdert til min datter, men som jeg ikke kom på.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 jeg får umiddelbart en sang i hodet: Don't cry for me Argentina!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Liker det ikke i det hele tatt. Men det spiller vel liten rolle hva jeg mener om deres navnevalg... Velg det navnet dere liker best!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Det blir altfor sukkersøtt og Don't-cry-for-me-Argentina for meg. NEI. NEI. NEI. Men om du må kalle barnet det, gi det for all del ikke enda et sukkersøtt navn i tillegg. Evita alene er virkelig mer enn nok....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 Evita er liksom bare et kallenavn for meg..... Lille Eva.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå