Gå til innhold

Fyyy Nav, fikk en rapport om en bruker fra Nav i posten i dag!!:;((


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk nærmest sjokk, men skjønner jeg ikke burde det. Var tydeligvis en person som skulle vurderes for full uførestønad, der stod det hva vedkommende hadde vært gjennom av tiltak og hvordan dette hadde fungert.

 

Fikk lyst og ringe Nav og spørre hva de driver med.

Stod både fullt nav og personnummer så hadde dette kommet i feile hender så kunne man ha gjennomført identitetsvindel, men klok var jeg og makulerte hele brevet da jeg ikke har noen nytte av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare makulerte du brevet og ga faen i det? NAV burde få beskjed slik at den rette personen får det brevet.

Makan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker dtte for å være reinhekla tøv, MEN er det sant så er du jo komplett idiot !!

 

Du må da for pokker ta kontakt med NAV og sørge for at rett person får papirene sine..... jeeez...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er det ulovlig å åpne brev merket til andre, for det andre skal du sende brev som har kommet feil tilbake eller til riktig mottager. Du kan ikke bare makulere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette ikke er tull, så har en stakkar ikke fått brevet sitt fra NAV, noe som fører til at NAV ikke får svar fra mennesket. Det fører da til at han/hun blir stemplet som lite samarbeidsvillig/ kommer ikke til møte/ følger ikke avtalt opplegg. Ikke bare bare å bevise for NAV at man ikke har fått noe. De har nemlig feilsendt mine brev i to kjente tilfeller. Det skjer oftere enn man tror. Alikevel er jeg litt skeptisk til dette innlegget som kommer i kjølvannet av diverde medieoppslag. Ute etter reaksjoner om at du har gjort noe dumt? Da fikk du det da.. Er det alikevel sant, ring NAV æyeblikkelig og oppgi hvem som ikke har fått brevet sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1- DU skulle aldri åpnet det, og hvertfall ikke lest det! Skam deg!

 

2- DU skulle ringt til NAV asap og forklart at du fikk en annens brev. Ikke bare "jeg fikk lyst å ringe nav". Du SKAL ringe nav! SKAM DEG!

 

3- Makulert brevet?? hva om det hadde vært deg? Om du venta på noe viktige papirer for å få penger til livets opphold?? SKAM SKAM SKAM deg!!!

 

4- Jeg håper det her bare er piss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ikke åpnet det?? Hjelpes, den første siden i brevet var til meg, det var kopi av et vedtak så jeg kunne da ikke vite at brevet ikke var til meg!

 

I tillegg har jeg ringt mitt nav kontor og fortalt dem hva som har skjedd så de skulle sende ut nytt brev til personen dette gjelder og de sa jeg var fornuftig som makulerte et brev de hadde feilsendt så jeg går da ut ifra at vedkommende får brevet før eller senere.

 

Regner også med at det blir gjennomgått rutinene på dette Nav kontoret med øyeblikkelig virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...