ungmortil3 Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Har akkurat kommet hjem fra ul og er kjempeglad.. ikke bare var det bra med den ene, men det var bra med den andre også, så dobbel lykke ble det . Jordmor sa de mest sannsynlig er toeggede siden skilleveggen mellom de to fostersekkene var så tykk. De har hver sin fostersekk og hver sin morkake, så min skrekk for TTTS er det bare og legge fra seg . De lå mot hverandre og strøk over hverandre med hendene og hilse forsiktig på hverandre . Var helt utrolig flott og se på .
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Å så hærlig da! Hvilket kjønn blir det? Gratulerer med to. Tvillinger er jo så morsomt! Var ikke helt sikker på om det ble to her også siden vi har det i familien, men det blir kun en. Hadde også ultralyden i dag, og vi venter en frisk og perfekt liten gutt. Fikk telle fingre og tær, og alt var helt topp. Det er litt av en opplevelse med ultralyd. Første gang for meg.
ungmortil3 Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2010 Gratulere med gladmelding og en liten gutt . Er enda usikker på hvilke kjønn de har. Er bare i uke 15 og vil egentlig helst vente med og vite kjønn til ordinær ul. Er jo også et mer sikkert svar jeg får da også regner jeg med . Men gleder meg veldig også .
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 gratulerer så mye husker selv hvilken glede det er å få en slik beskjed hehe
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 Gratulerer så masse med en fin opplevelse på UL i dag:)
Heanne Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Gratulerer med tvillinger fikk samme beskjed jeg også på UL, så her venter vi to små princesser i romjula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå