Gå til innhold

Noen som har vondt i halebeinet etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt i halebeinet under åpningsriene også. Hvis jeg sitter litt hardt og lenge får jeg vondt.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også vondt i halebeinet lenge etter fødselen. Under fødselen idet hodet kom ut var det akkurat som om noe knakk inni der. Tror ikke halebeinet knakk, for det ville vel vært mer vondt, men akkurat som man kan "knekke" på fingrene, sånn kjentes det ut..

Nå er gutten min snart 10 uker, og det går mye bedre. Kjenner det også hvis jeg sitter på noe hardt lenge. Spurte legen min om dette, men hun hadde ikke hørt om det før. Hun er nettopp ferdig i turnus, så har kanskje ikke så mye erfaring enda.

Skrevet

9 uker siden fødsel på meg så da går det kanskje over snart. Skal til legen i morgen så da kan jeg jo spørre

Skrevet

Etter fødsel hadde jeg vondt etter tang og hemorroide så det tok et par dager tils jeg skjønte at jeg hadde vondt i halebeinet. Kunde ikke sitte eller stå de første to ukerne, lå og ammet, kunne ikke stå og dusje mer enn to minutter. Nå er det 12 uker siden og jeg kjenner det fortsatt. Sitter langt ute på stolen og ammer, setter jeg meg for godt til rette føler jeg ett "knepp" i benet. Har også vondt etter lange bilturer. Har ikke noen tips på lindring mer enn at det blir bedre med tiden.

Skrevet

eg knakk nok halebeinet under første fødsel...var ikke noe behagelig!!det var på en måte laust...når jeg satte meg ned så gikk det opp, og når jeg reiste meg så datt det ned...på en måte...vanskelig å forklare :P holdt på å besvime hver gang jeg reiste meg og satte meg, hadde store problemer med å gå, vakla på en måte framover:P var også veldig vondt å stå lenge om gangen, så jeg trippet rundt og så tissetrengt ut:P

nå er det 4 år siden, og jeg har enda litt problemer der, er vondt å sitte for lenge i visse posisjoner.,..

var ikke noe som hjalp mot det egentlig , bare sette seg veldig sakte ned , og reise seg sakte...

Skrevet

Var hos legen i dag - fikk rekvisisjon til røntgen av halebeinet. Og hun sa jeg skulle kjøpe en ring å sitte på for å avlaste halebeinet.Noen som har kjøpt en slik ring? Hva kalles den? Mulig å kjøpe på nettet?

Skrevet

jepp!

skadet halebeinet for en del år siden. ca 7 år siden. klarte ikke sitte på nesten 2 uker. var ganske bra før fødsel, men kjente det hvis jeg satt på hardt underlag og lente meg bakover.

etter fødselen klarte jeg ikke sitte på flere dager. tok vel noen måneder før jeg ble så "bra" som jeg var før fødselen. nå er jenta mi snart 11 mnd og jeg kjenner det fremdeles hvis jeg lener meg bakover. jeg har innsett at jeg bare må leve med det.

Skrevet

kjøp vanlig badering. var det jeg hadde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...