*Mila* Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Hei. Jeg går på p-piller, men har glemt noen piller denne måneden.. (fler enn et par) Jeg er utorlig sliten og trøtt og har ingen problemer med å sove noen timer midt på dagen og alikevel legge meg til riktig tid om kvelden. Sover som en stein. Jeg har også problemer med kvalme. Ikke noe intenst, men har ofte en irriterende og ubehagelig en som blir værre med bilkjøring. Og det jeg syntest er værst er smertene i magen. Har hatt kraftige menssmerter i to uker nå. Jeg er et par dager forsinket. Sååååå... Skal jeg kjøpe test eller er det bare å sette seg ned å vente på at tanten kommer? (Vet jeg bør kjøpe test for å være sikker, men bor langt uti huttiheita langt unna venner og familie og har ikke lappen. Så jeg trenger forloveden til å kjøre meg og jeg vet ikke hvordan han vil reagere... Så jeg vil vente å se hva dere har å si).
Fru.Antonsen Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Du trenger ikke si noe til han annet enn at du skal på apoteket. Han trenger ikke vite hvorfor du drar dit. Jeg tror forøvrig du kan bestille en test på nett også så slipper du å dra offentlig. Har du en annen butikk i nærheten kan du jo skylde på at du skal dit.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Bestill test på billige-tester.no, de sender utrolig kjapt. Jeg bor langt fra allfarvei helt nord i landet og hadde pakken i postkassen etter 1,5 døgn. Eller "lag" deg et annet ærend som du ikke får på nærbutikken så han må kjøre deg til byen ;-)
Hera_75 Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Han er din forlovede. Hvis du planlegger å gifte deg med mannen må du kunne dele denne bekymringen med ham. Jeg ville helt klart fortalt min mann at jeg skal ta en slik test. Hva hvis du er gravid? Skal du la være å fortelle det også i tilfelle han reagerer på det?
Gjest Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Vent 1 uke, siden du vet at du har glemt pillene kan man tenke på seg symptomer på graviditet, selv om dette ikke stemmer Har ikke mensen dukket opp om en uke bør du kjøpe deg en test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå