Gå til innhold

Er det vanlig man blir helt gærn når man først begynner å prøve???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Min første prøveperiode,jeg vet ikke hva som skjer meg men nå er det 2 uker siden vi begynte med prøvingen, og jeg holder på å klikke..

 

Dagene består av eggløsning-research, leting av symptomer på nettet, bilder av babyfosteret uke 2, 3 osv. Symptomer uke for uke, sjanse for spontanabort, undersøkelse av el-testene.. symptom-dagbok.. Bligravid forumer, og jeg orker ikke mer..

 

Jeg har slitt med ekstremt ømme bryst de to tre siste dagene, og symptomene er der så sterkt, jeg ser puppene har forandret seg radikalt og jeg begynner å bli psykotisk .. Er jeg gravid eller innbiller jeg meg*? Er jeg på vei til å utvikle svangerskaps-scizofreni alt?? Jeg orker ingenting, sover mye.. Er jeg gravid eller innbiller jeg meg alt?

 

Kanskje jeg burde gå til legen og få en chill-pill? men det kan jo skade fosteret om jeg er gravid!!! Haha..

 

Herregud hvordan skal det gå de neste månedene????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe du blir raskt gravid da... For om du blir en sliter, så kommer du vel til å havne på galehuset lenge før ungen blir laget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er du gravid i skrivende stund, blir det snart, ellers så vil hysteriet roe seg etterhvert ;)

 

En har ikke krefter til å være sååå engasjert hvis det skulle ta litt tid, så bare slapp av. Hyseriet begrenser segselv hvis en ikke er så heldig å får full klaff med én gang!! :)

 

Hilsen prøver på snart 3'nde året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja huff, håper nok det..

 

Dette er så spennende, samtidig er det til å gærn av..

 

Pleier ikke ha vondt i puppene, ikke på denne måten, så enten er det psysikt eller for real!!

 

3 år, håper det klaffer for dere ganske snart:) Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere bare har prøvd i to uker, hvorfor trenger dere å styre med eggløsningstester da? Har du kanskje hatt et prevensjonsmiddel som hindrer eggløsning...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei fordi jeg har hatt SA i sommer og syklusen er ustabil så vil finne ut av når jeg har EL..syklusen varierer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite tips:

-Dropp eggløsningstester og ha sex annenhver dag når du merker litt slimaktiv utflod fra skjeden. Jeg stresset også med eggløsningstester, men det fungerte ikke. Drev med dette i et halvt år før jeg la de til side. Så leste jeg om eggløsningsslim, som kommer når du er på det mest fruktbare. Vips, så ble jeg gravid med en gang:)

 

Og for å svare på det du spurte om; ja, man kan fort bli litt gal av å være prøver. Man tenker gjerne at "nå er det tid for barn", og så tror man at man skal bli gravid med en gang ønsket er der... Men så lett er det ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke så opptatt av eggløsning og grteier, men måtte ha sex heeele tiden!!! hehehe, jeg kunne vekke samboeren min midt på natten å si: nå!!!!

han er en mann som gjerne kan ha masse, masse sex, man da var han dritt lei!! hahahahaha

 

men det varte ikke lenge, for tre uker etter jeg tok ut spiralen, var jeg tre uker på vei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ååå for en fin historie da:)

 

Jeg har tvunget mannen min til å ha sex flere ganger dagen,han elsker å ha sex med meg men tilslutt ble han så lei og fikk problemer med å komme, så nå har vi tatt pause for måneden siden jeg har hatt EL :-P

 

Så har jeg stressa litt da,siden han reiser bort med jobben ofte, viktig å ha masse sex til riktig tid da ;) og litt til for sikkerhets skyld..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha ja helt vanlig!!! jeg var ekstremt innbilt svanger første måneden vi prøvde.... begynte med EL tester og alt mulig med en gang jeg... brukte sikkert 30 graviditetstester... og vi brukte tre perioder på å få det til å klaffe.... lykke til :) ps finnes billige-tester.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere melkebøndene jevnlig sjekker slimet bak på kyrne, for å avgjøre når de skal insemineres? Argh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja er 1pp nå og jeg har alt disse symptomene;

 

8 dager siden EL;

 

- Ekstremt ømme bryst

-Mørke ringer rundt brystene ( aldri hatt før)

-Økt utflod

-Halsbrann (wtf..?!)

-Trøtt

-Sår hals

 

Haha.. stakkars mannen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen forandrer seg når man slutter på prevansjon for å bli gravid. Jeg fikk ømme pupper før tanta kom på besøk, noe jeg aldri hadde da jeg gikk på p-pillen. Tok lang tid før spira satt hos meg også, nesten et år. Første månedene var jeg veldig inni det, men etterhvert så kjølnet det, og vi tok det mer med ro. Det er ikke noe å stresse med, man blir gravid når man blir det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke sluttet på p-piller eller gått på prevensjon har kun brukt kondom tidligere...:)

 

Ble gravid i sommer men hadde SA... så etter det bestemte vi oss for å prøve på nytt igjen ( vi prøvde ikke første gangen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...