Gå til innhold

Jeg er så leeeeeeeei av å jobbe!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg er student så må jeg (naturlig nok) jobbe ved siden av studiet. Hvis ikke kommer vel den store stygge banken å puster og peser på huset vårt.. Uansett. Det er noe dritt! Det siste året har jeg jobbet 37 helger - en eller flere dager. Det er 15 helger med fri det! Og det er jo da mannen har fri. Fy, flate så lei jeg er av å jobbe mens mann og barn har fri. Nok en gang funderer jeg på hvorfor vi gjorde det sånn - eller, hvorfor jeg valgte å studere mer. Hmf.. Men nå er det "bare" to år igjen.. To år - virker som en evighet, men det går vel unna, vel!?

For å gjøre det hele litt "bedre" så syns de "inngrodde" damene på jobb (sykehjem) ikke noe om at jeg tok to uker (TO UKER) ferie i sommer. Latskap - jeg er jo bare vikar, så jeg måtte jo kunne jobbe hele sommeren.. Men å spørre om jeg (stadig!) kan bytte fra dagvakt til kveldsvakt og omvent fordi det er så vanskelig å få folk - det er helt greit. Og sier jeg ja - ja! det gjør jeg! Man får ikke noe godvilje igjen for å redde gaaanske mange vakter for de nei..

 

Huff.. Dagens klageinnlegg fra meg! Nå skal jeg lete etter ny jobb - en fast en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke helgefri fra jeg var 19 til jeg ble 26 jeg :o) Da jobbet jeg hver fredag kveld og lørdag til klokka 1900 i 4 av disse..Samt en og annen søndag.:Merkelig nok skjedde ALT på fredagskvelder da... Var jo skoleelev og student den tiden....