Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Vi har hatt første dag i barnehagen i dag. Var der bare et par timer. Nå bare sover og sover han... Har sovet i nesten to og en halv time nå, mot halvannen som han normalt sover.. Ville dere vekket han?
2 små og en undulat Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Jeg ville ikke ha vekket han. Første dag i barnehagen gir masse inntrykk og små barn blir veldig slitne av dette. La gutten sove ut:)
Gjest Gul stjerne Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Tja, ville vel tatt meg en kopp te og sett an saken litt Så hadde jeg vel begynt å tenke på nattesøvnen, og sikkert tatt ham opp etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå